Dit nieuwe merk is live op Kickstarter.
Ben ik de enige hier die op de hype train gesprongen is?
Zodra een Kickstarter begint te zwaaien met allerlei oorkondes en documenten word ik huiverig…
Dan Henry 2.0
Ik heb het wel overwogen maar uiteindelijk dacht ik toch , ja dit is het net niet. Dan blijf ik liever eindeloos op zoek naar het alternatief :de vintage grail .
Bovendien wordt er nagedacht over een mechanische handwinder variant voor in de toekomst , daar wordt ik nog meer hebberig van
De Kickstarter special : de Seiko mechaquartz wat voor mij dan toch wel afbreuk doet aan het geheel
Seiko Quartz dacht ik.
Yes! Komt begin volgend jaar zou het idee zijn.
Mij lijkt het een geinig ding, en voor het geld van twee bandjes heb je een grappig horloge.
Ja, dat is te makkelijk.
Een fatsoenlijke handopwinder chrono voor let’s say 800 piek zie ik ook liever.
Haha ja dat zegt meer over jouw dure smaak voor bandjes
330 dollar (was het toch?) En dan nog import etc. Dat vind ik persoonlijk net iets teveel voor iets wat het net niet is/voor de gein.
hahaha, dat was een grapje n.a.v. de bandendiscussie van laatst.
Prijs van de early bird was €270,- dacht ik.
Heb wel een zwak voor salmon dials,
Al die nieuwe merken. Om moe van te worden!
Oei, dat klinkt niet goed.
Hier wat tips:
Wat kunt u zelf doen aan uw moeheid ?
Wat is een “clafskin” ?
Hoe kan het in godsnaam toch zijn dat ik niet doodmoe ben
Clafskin from italian GFT
De huid van een erg bijzonder dier, niet te verwarren met dat van een kalf
Plaatjes zien er goed uit, helaas zelf eerder een kickstarter fiasco gehad waarbij bij het eindproduct fors was bezuinigd op de afwerking…
Inderdaad Dan Henry 2.0. Semi chique naam gekozen en een hoop geblaat in de beschrijving over inspiratie uit Venetië bla die bla. Hommage met de hoofdletter H. Het zoveelste kickstarter projectje met Chinese kasten en goedkope Quartz uurwerkjes met een design wat gewoon gejat is (in dit geval van Patek Philippe)
Zelfs het lettertype op de oorkonde is afgekeken van Patek Philippe extract of archives
Caliber Seiko VK64. Quartz dus
En dit zijn dus een clubje ‘onafhankelijke’ horloge review sites/blogs die met alle winden mee waaien zodra het geld op levert…
Vind het ook wel grappig dat ze er meteen ook een Extract of the Archives bij doen. Welke archieven dan? Het bedrijf heeft nog niet eens een horloge uitgeleverd.
Haha heerlijk toch, net echt🤣 doosje is wel leuk.
Extract of the archives…Regeren is vooruitzien