FvdB

Mijn Seiko5 (SNSX79) verkocht aan forumlid @FvdB.
Een vlotte koper, makkelijk en direct in contact en vlot betaald.
Het horloge is bombproof onderweg naar je toe. Veel draagplezier!

1 like

Vandaag een horlogedoos ontvangen van @FvdB. Snel zaken gedaan, snel ontvangen en geen woord gelogen over de als nieuwe staat.

1 like

@FvdB super bedankt dat ik je mooie Seiko mocht overnemen. Hij is nog als nieuw.
Groeten…
@BroederBill

1 like

Dan Henry horloge overgenomen van @FvdB.
Vlotte communicatie, pakketje snel op de post eens het geld op de rekening stond.
Er ontbraken enkele schakels maar die heeft Ferlin gelijk achterna gestuurd, top!
Aanrader :+1:

1 like

Leuke deal gemaakt met @FvdB. Hij heeft een FC highlife van mij gekocht . Prettige communicatie, eerlijke deal en een echte horlogefan. Aanrader!

2 likes

Maandje terug nog eens een horloge overgenomen van @FvdB. Zoals vanouds is alles vlot verlopen. Duidelijke communicatie en snel verzonden!

1 like

Leuke ruilden gedaan met @FvdB.

Een liefhebber. Zo is het leuk en ongecompliceerd!

1 like

Horloge overgenomen van Ferlin.
Vriendelijke communicatie, respectvol de deal gesloten en meedenkend in de overdracht. Horloge in staat zoals geadverteerd. :star: :star: :star::star::star:

1 like

Heel leuk gesprek gehad met @FvdB tijdens het kopen van een Omega Genève onder het genot van “een bakkie”. Super vriendelijk, behulpzaam en eerlijk! Een echte aanrader.

1 like

Mooie Molequin band overgenomen van @FvdB voor op een Omega met onmogelijke 17mm aanzet.

Zoals beschreven en netjes ontvangen na prettig contact. Aanrader!

1 like