Mijn Seiko5 (SNSX79) verkocht aan forumlid @FvdB.
Een vlotte koper, makkelijk en direct in contact en vlot betaald.
Het horloge is bombproof onderweg naar je toe. Veel draagplezier!
Vandaag een horlogedoos ontvangen van @FvdB. Snel zaken gedaan, snel ontvangen en geen woord gelogen over de als nieuwe staat.
@FvdB super bedankt dat ik je mooie Seiko mocht overnemen. Hij is nog als nieuw.
Groeten…
@BroederBill
Dan Henry horloge overgenomen van @FvdB.
Vlotte communicatie, pakketje snel op de post eens het geld op de rekening stond.
Er ontbraken enkele schakels maar die heeft Ferlin gelijk achterna gestuurd, top!
Aanrader
Leuke deal gemaakt met @FvdB. Hij heeft een FC highlife van mij gekocht . Prettige communicatie, eerlijke deal en een echte horlogefan. Aanrader!
Maandje terug nog eens een horloge overgenomen van @FvdB. Zoals vanouds is alles vlot verlopen. Duidelijke communicatie en snel verzonden!
Horloge overgenomen van Ferlin.
Vriendelijke communicatie, respectvol de deal gesloten en meedenkend in de overdracht. Horloge in staat zoals geadverteerd.
Heel leuk gesprek gehad met @FvdB tijdens het kopen van een Omega Genève onder het genot van “een bakkie”. Super vriendelijk, behulpzaam en eerlijk! Een echte aanrader.
Mooie Molequin band overgenomen van @FvdB voor op een Omega met onmogelijke 17mm aanzet.
Zoals beschreven en netjes ontvangen na prettig contact. Aanrader!