Fw: Iedereen "moet" in september het blad

Jörgen poste:

======================================================
Iedereen “moet” in september het blad…

Gepost door: jorgent (IP Gelogd)
Datum: 29 juli 2006, 09:03

…Watching kopen

Ik dacht: het is september. Iemand al de Watching gekocht? En…!!!

Gerwin

Komt pas 22 september uit…

Dan wachten we nog drie weekjes. Bedankt Peter.

Gerwin

waarom? :S

Ik wilde net de WAtching gaan halen, moet dus nog eventjes wachten. :smiley:

Er staat iets over Jörgen of Juwelier Pijnenburg uit Eindhoven in :slight_smile:

Oh.

Ging het niet over een veiling die wordt gehouden? :slight_smile:

Sieb Schreef:

Oh.

groet,

Sieb

Spreken is zilver, zwijgen is goud.

Jörgen; je staat er prominent in hoor…

En ja hoor, in de bus gevallen vandaag. Leuk stukje over de vernieuwde Omega Seamaster 007 (JB) die binnenkort uitkomt met co-axiaal uurwerk, yummie!

Heel leuk stukje van een bijzonder moment :smiley:

Ruud

de 007 ligt al in de winkel

Oeps! Rennen!

Iemand een tipje van de sluier??? Mijn kioskboer heeft hem niet…

Gerwin

Op Dzvl heeft Gerard het artikel ingescand.

Ik heb hem nu ook gekocht. Staan leeuke stukjes in weer. Alleen 1 ding, ik wilde net kijken op de site van Tijd Wordt Actie, alleen doet 'ie het nog niet.

Er staat dat Horlogeforum er ook mee te maken heeft, misschien iemand die hier opheldering kan geven? Waar kan ik loten bestellen (site doet het blijkbaar nog niet) etc. :slight_smile:

Betse Jaap-wim op dit moment zijn we nog even bezig om de site de lucht in te krijgen als het goed is kun je maandag op de site komen daar staat dan precies in hoe en wat.
Ik zou het leuk vinden als er heel veel horloge liefhebbers komen en dat iedereen loten koopt we willen minimaal 2500 loten verkopen om aan KiKa te schenken de loten gaan 10 euro per lot kosten. later Meer .

Ik was dus ook van plan al de helft van de loten te bestellen, maar dat feestje gaat nu dus helaas niet door. :wink: :stuck_out_tongue:

Nee geintje, bedankt voor de info en ben beniewd wanneer die open gaat. Ik denk dat ik ook wel een paar loten ga kopen. Maar werd er noou ook een Panerai verloot, of werd alleen de grootste collectie (Jörgen?) getoont. :smiley:

Een Panerai van Jorgen wordt geveild voor het goede doel. Dit bedrag gaat dus naar KiKa.
Ik geloof dat verschillende merken een horloge beschikbaar hebben gesteld en die wordt verloot onder de koper van de loten