FYI nieuwe Tissot Prx'en

ik zit ook vol met kunststof en titanium, service is wel minder inderdaad en loopt ook niet zo lekker, dus ik snap je punt :grimacing:

3 likes

Voor een Carbon variant (omgerekend 1075,-) lijkt het mij niet eens heel irreƫel geprijsd. Al ben ik niet zo thuis in de prijzen van Carbon horloges. De gradient blijft op hetzelfde prijsniveau als de bestaande modellen (775,-). Wat mijns inziens nog steeds flinke value for money is.

Je kan voor de 35mm variant opteren. Heb gehoord dat door de flinke l2l die het ook goed doet op een herenpols.

Ook mooi, maar je hebt mij op GS na nog niet helemaal naar Japan kunnen laten emigreren, blijf toch ook horloges van Zwitserse makelij een warm hart toedragen. Daarbij vind ik persoonlijk het gewicht van een stalen horloge op armband vaak een pre.
Is de band/ sluiting van de Prx overigens niet van hogere kwaliteit? Dacht zoiets te hebben gelezen. Maar deze Citizen nog nooit in handen gehad.

De sluiting had zo uit de jaren 90 kunnen zijn. Dun en gestanst. Evengoed, gaat toch nooit stuk. Het is een horloge van 340 ballen. Maar wel van super titanium, wat rete-sterk is.

1 like

I couldn’t agree more …

Allebei niet. Ik heb er twee, een mintgroene quartz met geborstelde wp en de ijsblauwe auto, in mijn optiek de mooiste. Dat zwarte vind ik zo’n doodgravershorloge en de gradient een beetje te carnavalesk. Maar ieder zijn meug.