Tissot heeft een aantal nieuwe versies onthult van hun verkoopkanon de PRX. Gradient dials en een forged carbon model. Enfin, leest u vooral alle details in volgend artikel;
Hmmm werd tijd vind ik. Ik heb zelf een prx en deze draag ik echt met heelveel trots. Ze zijn relatief goedkoper dan sommige andere merken die mindere kwaliteit leveren.
Echterrrrrr prijzen moeten niet te gek gaan worden. Zoals je nu met omega of tudor ziet. Vind ze echt te duur geworden.
Voorop gesteld dat ik niet technisch ben geschoold of getalenteerd, vraag ik me af of een plastic escapement inhoudt dat het daarmee een inferieur caliber is geworden? De kostprijs besparing van een plastic escapement vs een metalen (of wat voor materiaal daarvoor veelal wordt gebruikt) is volgens mij dermate klein, dat de kostprijs toch niet de gedachte achter een plastic escapement kan zijn?
Maar Kalle lijkt daar toch heen te sturen (greed driven management).
Ik denk dat Kalle aanstuurt op het feit dat plastic niet eeuwig mee zal gaan. Het is waarschijnlijk een slijtonderdeel die ze bij een standaardservice moeten vervangen.
Het draagt anderzijds mss ook bij aan de accuraatheid. Daar kan Seiko nog wat van opsteken.
Ja, beide geinige toevoegingen aan het idd al behoorlijk grote assortiment. Maar wel weer wat anders. De carbon-versie vind ik het meest speciaal. En ach, de prijzen; ik vind het nog te doen.