G.GerLach

Polen, oefengebied van de NAVO momenteel.
Ze maken er ook horloges, G.GerLach navigator.
Volgens beproefd twee-kronen concept.

11 likes

Yep, die is leuk! :slight_smile:
Ze zijn met leuke dingen bezig daar. Zelfs een digi.

Prijs?

http://www.gerlach.org.pl/navigator.html

Koers PLN is rond EUR 4,15

Erg fraai! Ik ben erbij uit de buurt gebleven omdat het geen schroefkronen zijn.

-edit- maar oei, wat is ie fraai!

Ach, is 100 mtr waterdicht met of zonder schroefkroon. In euro’s trouwens omstreeks 335 en wat verzenden.

336 euro zonder bracelet, 370 euro mét…

Is een trauma van me :smile: ik heb eens een prachtige dual crown gehad waarbij een paar dingetjes net niet klopten. De niet schroevende kronen waren 1 van die dingetjes.

-edit- anders had ik deze zonder meer besteld! Vind em super!!

Ik heb de Otago gehad, de cushion case duiker met Seagull uurwerk, best goed afgewerkt en weer eens niet13 in een dozijn.

Sowieso een voordeel van onze Poolse vrienden. Lekker eigen designs, stukje historie van wat onderzeebootjes er bij. Prima!

Ik zou weleens willen weten hoe t staat met de "moonphase’ van hun

Iemand nog een update hiervan?

Heb dat een aantal dagen geleden op WUS gevraagd in hun topic, staat op pauze tot nader order.

Is momenteel blijkbaar een geschikt uurwerk voor beschikbaar dus zit even in de vriezer te wachten.

http://forums.watchuseek.com/f71/g-gerlach-thread-2014-thought-time-bronze-brass-980932-post17102377.html

Ik dacht even dat het horloge aan een hondenarm was gemonteerd, gezien de harigheid.

Zonder dollen, mooi ding!

Mooi opvallend horloge, lekker anders

Leuk dat Poolse klokjes wat meer in de spotlight beginnen te komen. Ik wil erg graag een Polpora dresser. Ik kan trouwens niet kiezen: tegen de tijd dat ik er budget voor wil vrijmaken, zal ik eens een draadje openen :wink:

Das gewoon een Poolse mannenarm, halve wilden zijn het haha. Maar klokjea maken kunnen ze blijkbaar wel.

2 likes

Ja, die “compressor” achtige modellen zijn behoorlijk cool. Goedkoper kun je ze momenteel ook vinden bij de Amerikaanse merken Android USA en Cadence. Gerlach maakt wel de mooiste, vind ik! :sunglasses:

Honden"arm"?? :laughing:

is de tegenhanger van de “mensenpoot” duhh :sunglasses:

2 likes

Hahahahaha! :laughing:

1 like