G Shock (7900)

Hallo heren,

Momenteel ben ik mezelf aan het oriënteren om tot een aankoop van een G Shock te komen. Ik heb totaal geen verstand van de series welke Casio leverd.

Nu is mijn oog gevallen op de GW-7900, de compleet zwarte is 150€ terwijl de zwart met rode accenten 80€ betreft. Hoe komt dit?

Waar kan ik het best een G Shock kopen? En eventueel tegen een gereduceerde prijs? Ben niet van plan de hoofdprijs uit te geven.

Suggesties zijn welkom:)!

Verschillende modellen, verschillende prijzen.
Op Ebay kan je vaak goed scoren bv deze

G’s spreken mij aan omdat ze gelijk blijven lopen met de atoomklok, de zonneenergie en zwemmmen in de zee. Dat roest het niet ook:)!

Ik heb er 2, en ben er zeer blij mee.

GW-9200MBJ-1JF en de GW-3000BB-1A

Riseman zat ik ook naar te kijken maar die kosten al snel 200€, dat heb ik er niet voor over;)

Zwemmen in zee is geen probleem met g shock’s toch?

Kijk eens bij www.kish.nl, die hebben aardig wat keus.

Ricosub Schreef:

R

Zwemmen in zee is geen probleem met g shock’s
toch?

Nee hoor. Tenzij je gaat duiken verder dan 200 meter.

Roest de achterkant dan niet?

Ja zat net even te kijken, zoveel keus dat je door de bomen 't bos niet meer ziet haha

Ik heb mijn nieuwe G-Shock ( http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,778042 ) bij deze seller aangeschaft: http://www.ebay.com/sch/joywong118/m.html?item=120906709310&_stpos=7641DD&_fcid=146&gbr=1&_localstpos=7641DD&_sacat=0&_nkw=Casio%20G-Shock&redirect=mobile&_clu=2&_sop=15

Niet duur, en met 10 dagen had ik mijn G-Shock al in huis.

Met vriendelijke groet,

Herman

Thanks!!:slight_smile: op wus lees ik dat er vele problemen zijn met de gw 7900…

De gulfman is rust resistant… Maar buiten 't budget

Hallo,
Ik heb zelf een paar G’s dus beveel ze hartelijk aan. Maar…zover ik weet moet je elk horloge dat in zee geeerst is met gewoon water afspoelen omdat ook rvs na een zoutwaterbad kan roesten! Als ik me vergis hraag verbetering !
Groeten ,
Marc

Dat lijkt me ook;)! Ik wil een g voornamelijk voor het strand van de zomer ;)!