G-shock afhandig gemaakt

Mijn wederhelft had enige tijd geleden een G-shock als relatiegeschenk.

Ik ging ervanuit dat het zo’n stoere met rubber/plasticband zou zijn en heb hem van hem los gepraat.

Nu blijkt het er een te zijn met een analoge oranje wijzerplaat en een metalen band. Mooi, maar anders dan verwacht. Hij is nu bij de juwelier om de band in te korten. Ik ben er niet zeker van of het niet te mannelijk is.
Er zit overigens geen gebruiksaanwijzing bij. Ik neem aan dat die er wel bij hoorde. Geen idee waar alle knopjes voor zijn…

HIER
http://world.casio.com/wat/download/en/manual/
zou je de manual moeten kunnen downloaden. Even kijken welke viercijferige code er achterop staat.

Tja en dan is, als het horloge niet in huis is, het onder het doosje kijken de volgende stap.

Onder in het doosje zit een gat, en daardoor zag ik de gebruiksaanwijzing.

Had ik al verteld dat ik blond ben?

Het gaat om Module No. 4762…

Desalniettemin dank voor de tip!

Okay, een 4762 met oranje wijzerplaat… dan hebben we het over zo eentje?

Wow, die mag mijn vrouw wel dragen hoor, erg stoer

Ik vind hem zelfs geschikter voor een vrouw dan voor een man. Als ik het goed zie staat er een soort bloemmotief op de wijzerplaat?

Ik heb hem vandaag live gezien, en herkende hem gelijk

Die was zilver ipv. oranje maar ook al mooi.

Maar deze is mooier

Ik heb hem vandaag opgehaald. Er zijn 4 schakels uit gehaald. Hij zit erg los om de pols en voelt veel zwaarder dan de Tissot Lelocle die nog steeds mijn favoriet is.

Mijn G-shock lijkt op de bovenstaande foto, maar is toch anders. Ten eerste is de wijzerplaat donkerder en er zit een streepmotief op. Het belangrijkste verschil zijn streepindices (?) in plaats van romeinse cijfers en de wijzers zijn zilverkleurig in plaats van zwart.

Al met al oogt mijn horloge mannelijker dan die van de foto. Ik moet er wel aan wennen, maar ben er blij mee dat ik nu een horloge heb voor de vakanties. Of tie ook naar het werk om gaat weet ik nog niet.

Ik probeer nu de functies onder de knie te krijgen, maar ja heb een goed excuus… Blond!

Jaja, daarom; boven op de camera zit een knopje, richt eerst op het horloge, en push the button.

En dan ff posten he.
Ik zit hier met smart te wachten

In mijn geval zit dat knopje aan de zijkant van de gsm waar vanaf ik ook post…

Kwaliteit navenant!

Wel een coole G-Shock!!!

Voor zver herkenbaar (;)) echt een leuke variant van de G-SHock. Ik snap het dat je hem ingepikt hebt!

Veel plezier ermee,

Martin

Prima klok, ook voor een al dan niet bonde vrouw. Veel plezier ermee!