Hoi Marc, welkom op t forum. Toffe collectie heb je al. Ik hou wel van collecties met een thema, dan is de zoektocht en het vinden van een aanvulling ook extra belonend. Veel plezier hier op het forum!
OMG wat een collectie! Snap het wel hoor de een is leuker dan de ander.
Dank je wel.
En zoals elke collectie heb ik natuurlijk ook beveiliging nodig…
Laat ik daar nou net de aangewezen personen betrappen op een discussie
En daar zijn ze dan,
De bijpassende bijbehorende Asics Tiger sneakers bijbehorend bij de Asics Tiger samenwerking met G-Shock
GBA-800 Asics Tiger limited Edition
Ohjawel. Weer zo’n geluksmomentje in de eeuwig durende zoektocht naar dat ene horloge die laat zien wie je bent en wat je voelt.
Again… happy me
Uiteraard is je rangemaster ook erg mooi!
En je Frogman mag er ook zeker wezen.
Zijn stoere gave G-Shocks.
Wat ik zelf erg leuk vind is dat ik meestal wel schoenen vind die er bij passen. Ook mijn zomerkleding gaat er aan geloven dus afpassen die handel hahahaha
Ik heb mijn collectie verzameld in de loop van 10 jaar.
Voorzichtig en gedecideerd.
Dit omdat de kosten hoog genoeg kunnen zijn.
Soms schiet ik boven mijn budget zoals bij de gravity master maar dat is dan ook wel logisch.
Ik heb een rangeman gehad, deze koste me letterlijk 799 euro
Deze is helaas gestolen door een of andere …
Ik heb alleen de replica nog.
Hoe triest het ook lijkt, ben er nog lang niet over heen.
Maar weet je,…
Waar een deur sluit daar opend een andere.
Dus we gaan gewoon door en dit keer beveilig ik mijn collectie.
Vritine kast met electronisch slot.
Ben techneut dus no problem for me
Dat is rot om te horen dat ook blijkbaar een gshock ook al niet vrijwaart tegen diefstal, maar je hebt gelukkig een positieve instelling, dus komt het helemaal goed, veel plezier met de hobby.
Jeetje. Dat lijken wel proppen keukenpapier met een laag kauwgom er omheen. Bijzonder wel.
@Skv
Hahahahaha ik snap je opmerking hahahaha
Maar geloof me maar,… ze lopen heerlijk en het is het model re-entry uit jaren 90. Een hit en een van Asics beste product.
Althans… dat zeggen ze tenminste.
Maar deze set van Asics Tiger is erg gewilt omdat het limited is.
Werd verkocht als complete set.
Dus ben ik blij dat ik de schoenen los kon kopen, een strijd in de zoektocht met succes…