G -Shock Collectie

Hallo beste Horloge Liefhebbers…
Ik ben groot fan van Casio’s G-Shock serie.
Deze Horloges zijn echt zeer uitgebreid en vele keuzes die je kan maken voor ieder wat wils.
Nu is het zo dat men meestal als men al horloges collecteert ze deze meestal in een doos doen, of in het blik laten.
Ik wilde daar iets verder in gaan en heb besloten om de zo geheten Displays van G-Shock te gaan gebruiken om mijn collectie in wording te presenteren.
Vitrine kast moet ik nog zoeken. Een stoere van G-Shock zal er wel niet zijn dus zal ik die zelf moeten maken.
However,… na 3,5 jaar zoektocht heb ik wel wat displays gevonden en mogen opkopen.
Het resultaat is echt… WAUW!
is er iemand in deze forum die van deze displays iets heeft liggen en kwijt wil?
Of een G-Shock horloge waar men van af wilt?
Type horloge is niet zo belangrijk
Welke horloges niet welkom zijn in mijn collectie zijn metalen versies en volledig digitale versies.
Ik upload wat foto’s zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Ik hoop dat er iemand is die dit leest en denkt… ik heb nog displays staan… en die wil ik wel kwijt… in dat geval…
Denk aan mij?
Groetjes Marc

20 likes

Dat ziet er tof uit! Heb je die achterwand zelf gemaakt met ledjes ofzo?
Leuke collectie ook, heb er zelf ééntje dat is genoeg maar ik begrijp die verzamelwoede wel :sweat_smile:

1 like

Hoi,

Ja ben er mega trots op, en nog lang niet klaar.
Ik draag de horloges ook uiteraard.
Achtergrond zijn canvas doeken van de intratuin die verkocht werden met de kerstdagen.
Vanwege mijn gave van veel fantasie hebben en ik deze canvas liggende zag, zag ik het al helemaal voor me.
Dus heb er 6 gekocht en dit jaar koop ik er wellicht nog meer.
Daarom zoek ik nog meer van deze display stands om mijn collectie in wording te tonen.

5 likes

Leuke verzameling. Super gaaf hoe je het tentoonstelt.:+1::+1:

1 like

Dat ziet er top uit !!!

1 like

dank je wel.
Ben er ook mega trots op.
Mooie is dat er nog zoveel op de markt is dat er met gemak meer bij kan.
Nadeel is dat de displays erg moeilijk te krijgen zijn.
Net als sommige horloges zoals deze

3 likes

Is dat burton editie die heb ik wel een paar x gezien de crazy collors is lastiger denk ik incl poppetje.
Mijn ex zwager kwam uit china :cn:. Daar hebben ze echt bizar veel limiteds in de g-shock store. Als ik displays tegen kom zal ik aan je denken.

Hoi. Nee dat is niet de burton editie maar de Eric Haze collaberation 30th anniversery edition.
Deze gravity artist heeft wel een mooie style.
Limited editions zijn vooral mijn zoektocht items.
Als het gaat om de collectie… en je vind wat stands/displays. Dan graag!
Want de collectie verdiend het om mooi getoond te worden.

1 like

Waarom eigenlijk geen squares, hier is het toch allemaal begonnen?

Hoi. Omdat ik die niet mooi vind.

1 like

Voor mij een periode die achter me ligt. Heb nog er nog wel één als functionele ijkklok voor de automaten. Ik had echt gave limiteds. Heb nog even in mijn archief gekeken. Denk dat je de fotos wel kan waarderen…:wink:

12112877yscas12cas10

10 likes

Hoi. Dat zijn een hoop horloges.
Mooi idd,
Maar voor mij is het zo dat een combinatie analoog met digitaal mijn voorkeur heeft.
Desalniettemin is uw verzameling zeker een mooie.

Volgens mij wel tegen premium prijzen, althans bij sommige shops in HK. Zag n geinig optimus prime versie, waarbij je de G-shock in de robot kunt stoppen.

Ze zijn allemaal al weer weg hoor. Was in de tijd dat G-Shock nog echte ltds. maakte.

Deze heb ik nog.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Laatste is een foutje :joy:

1 like

Haha mooi hoor,
En ookal vind ik G-Shock het mooist,
Seiko mag er zeer zeker ook zijn.
De mudmaster is wel erg Cool.
Die staat ook nog op mijn verlang lijstje.
Ik heb ooit eens een BB King versie gehad van G-Shock.
Deze heb ik verkocht omdat het niet echt mijn ding was.
Was ook een squere

#dreski
Ja dat is waar. Maar ieder heeft zo zijn voorkeuren toch?

#marnixmoed

Ja daar zeg je me wat… haha
Ik kan me er iets van herinneren idd.
In HK hebben ze vele limited versies. Zo veel zelfs dat het bijna niet meer limited mag heten.

1 like

HolyMotherMariaandJosef!!!

heb je die allemaal weg gedaan?