G-Shocks zijn prachtig en zeer verslavend maar ze hebben 1 groot nadeel: vind maar een vervangende band en bezel voor de wat oudere modellen. Totaal uitverkocht of alleen voor gigantische prijzen te vinden op eBay.
Uiteindelijk vond ik een nieuwe band èn bezel voor een scherpe prijs bij Rakuten, de grootste online marktplaats van Japan. Dat is wel wat avontuurlijker winkelen dan eBay of Marktplaats.nl, zie een ander topic. Vandaag lag het pakketje via EMS Japan al op de mat, voor de verandering eens zonder douanekosten.
Gelijk de Frogman in z’n nieuwe jas gehesen. Zie hier de foto’s van dit proces, van een Groene Triple Crown of Surfing North Shore Hawai naar de Glorious Gold.
Het voelt alsof ik een nieuwe klok heb gekregen
Een naakte kikker Onder al het plastic blijkt een een volledig titanium kast te zitten. Klasse G-Shock!
had maar gemaild dat je die zocht … ik heb hem en vind aan die uitvoering net niet veel aan
maar natuurlijk bij deze de beste wensen van mijn glorious gold
en ik heb ook een band met kast geregeld, zodat het in mijn geval bijna de dawn black is geworden (precies anders om als jij hebt gedaan )
Dan kan ik me voorstellen dat je ook weer eens wat anders wilt. Maar an sich gezien, vind ik em in 't zwart stoerder. Felle kleuren als de rode is ook niet mijn ding. Ben op dat gebied erg behoudend.
Vind 't wel weer gaaf dat ie van binnen een volledig titanium kast heeft (tu)
En later wordt die
rood, zoals de Takashi Murakami Frogman.
Zonder dit prijskaartje van 8.000 dollar http://cgi.ebay.com/Casio-Takashi-Murakami-G-Shock
-FROGMAN-GWF-1000TM-Watch-/140503108823?pt=Wristwa
tches&hash=item20b6a34cd7&clk_rvr_id=249825208295#
ht_3562wt_1180