G-shock GPS nieuwer?

Beetje gerelateerd aan mijn eerdere GPS vraag, maar ik vroeg me af of iemand al iets meer gehoord heeft over nieuwere G-shocks met GPS?

Ik weet dat ze relatief nieuw zijn, maar ze zijn al sinds 2014 op de markt. Enig nieuws ofzo over nieuwe ontwikkelingen?

De GPW1000 is wat we momenteel hebben. Ook weet ik dat er een MR-G G1000 bestaat. Maar ik vroeg me af voordat ik nu al iets ga kopen, of er als iets meer bekend is of binnenkort bekend gemaakt zou kunnen worden?

Ik bedoel de G1000 is me te duur voor wat ie heeft. De GPW1000 heeft al een stuk lager prijskaartje. Maar z’n formaat is huge. Ik ben benieuwd of er iets nieuws gaat komen.

Het probleem is dat Casio Europe niet de meest interessante modellen in het leveringsprogramma heeft opgenomen. Casio NL is helemaal niet op de hoogte van wat er in de wereld speelt. Jammer want door die vreemde markt policy worden de interessante Casios moeilijk bereikbaar.

De mogelijkheden zijn beperkt op dit moment, betreft de Casio GPS.
De door jou genoemde MR-G of een Oceanus zijn met moeite verkrijgbaar. Beide met een fors prijskaartje. Wel uitzonderlijk mooie uitvoeringen met geweldige techniek.
Volgens mij bezitten ze niet de vele functies van een Protrek.

Misschien kun je bij Bouwman online proberen daar staan wel een aantal nieuwe Casio’s op de site.

ehwatch Schreef:

De door jou genoemde MR-G of een Oceanus zijn met
moeite verkrijgbaar. Beide met een fors
prijskaartje. Wel uitzonderlijk mooie uitvoeringen
met geweldige techniek.
Volgens mij bezitten ze niet de vele functies van
een Protrek.

Uiteraard. T zijn geen protreks met gps.

Was vergeten de oceanus te noemen in t rijtje. Alleen heeftt ie volgens mij geen timer en stopwwtch. Moet ik nog ff uitpluizen. En eerlijk gezegd, voor mijn vakanties is ie te netjes.