G-Shock gulfmaster "Pepsi"

De “Pepsi” blijft natuurlijk een beetje de bijnaam voor de befaamde Rolex (sorry als ik de Seiko fans tegen de schenen schop ;-)). Ook G-Shock brengt een model uit met rood/blauwe lunette in de Gulfmaster range. Een model met dual sensor technologie (barometer en kompas). Ik vind hem er erg leuk uitzien, perfect vakantiehorloge. Dit model zal in augustus/ september uitkomen.

10 likes

Ik vind em best gaaf!

vrolijk! :relaxed:

Ziet er kwa layout ook heel anders uit. Ben benieuwd of ie ook solar en multiband 6 heeft.

Vind het alleen een afknapper dat het andere uiteinde van de minutenwijzer te lang is. Nu dekt ie een groot deel van de urenwijzer af :thumbsdown:

Hmmm…
Nee, niet voor mij. Te veel voor mij.
En die minutenwijzer is inderdaad niet handig.

Nee, dit model wordt de instapper onder het huidige model. Zonder solar en multiband, maar daardoor wel iets lager in prijs. Hmm, ik was zo gefixeerd op de kast en lunette dat dat detail me niet eens was opgevallen haha. Is inderdaad wel een minpuntje.

Op die fiets. Wel, wat ik wel fijner vind is dat ie geen kroon heeft. Ik vind dat zo onhandig voor de functies. Er wordt wel es gezegd om de kroon niet om de pols te gebruiken. Moet je en telkens af doen om n functie te selecteren. En met t instellen v n timer, alarm, etc zit ik er altijd net iets naast of erger, blijft ie doorrollen terwijl m draaide om te stoppen.
Nee, die mij maar lekker knopjes op n ana digi horloge.

Heb je nog wat meer info, zoals type nr ofzo? Hij lijkt me ook geen alti meter te hebben.

Dat is zeker zo. Volgens mij gaat dit de GN-1000 worden. Hij heeft inderdaad geen altimeter. Alleen baro en kompas.

Gaaf!

Gaaf ding hoor! Ik heb dezelfde maar dan met de volledig blauwe bezel, maar deze Pepsi ziet er ook zeer smakelijk uit :wink:

De mijne is afgelopen weekend helaas gesneuveld tijdens het zwemmen, had ook niet zelf de batterijtjes moeten vervangen… :pleading_face:

Heeft iemand toevallig nog eentje liggen die voor een leuk prijsje weg mag? :blush:

Btw, de twin sensor heeft kompas en thermometer. De G’s met triple en quad sensor hebben altimeter/barometer en dieptemeter :wink: