Dilemma. Allebij erg gaaf, maar welke zal ik doen?
Groene of witte indexen?
Ja, de witte heeft een stalen band maar deze zal ik dan vervangen voor een Resin band. Dus dan zijn ze wat dat betreft gelijkwaardig.
Welke zou jij kiezen en waarom?
Dilemma. Allebij erg gaaf, maar welke zal ik doen?
Groene of witte indexen?
Ja, de witte heeft een stalen band maar deze zal ik dan vervangen voor een Resin band. Dus dan zijn ze wat dat betreft gelijkwaardig.
Welke zou jij kiezen en waarom?
beiden alleen lichtgevende wijzers geen cijfers ?
ik zou gaan voor de groene,gewoon omdat dat even wat anders
is
en die witte al op heel veel andere merken lijkt,
wat je misschien wel in overweging moet nemen is de mogelijkheid om die groene bij je kleding te matchen
wat dat betreft is wit misschien wat saai maar bruikbaarder.
grtz Gerard
Zijn allebei al vrij opvallende horloges…
Die groene is helemaal ::o
Ligt er een beetje aan hoeveel aandacht je wilt
Ik zou voor de witte gaan. Ook beter aan je kleding aan te passen idd
Ik zou voor de groene gaan, lekker fris kleurtje.
Groen! Heb em zelf ook gehad. Fijne grab en go, heerlijke soepele resin band en cool uiterlijk. Toch vond ik het een iets te fors apparaat. En de 24min chrono vond ik een tekortkoming voor een G.
@ Carpe. Nee indices zijn gewoon gelumed, kleine wijzertjes dan weer niet.
gr, HJR
Wit, past altijd goed bij je handtasje…
Wit is veel neutraler groen hangt af van de leeftijd vind ik .
Ik zou voor de groene gaan! Mooie klok die zowel qua formaat als kleur op mag vallen! (tu)
Thanks voor de reactie’s. De stand is nu 4-3 voor groen
@h_j_r De stopwatch is inderdaad nogal beperkt. Maar die gebruik ik toch niet. De GMT is bij deze wel prima in orde.
Overigens staat er op het verkoopdeel een GW A1000. Deze heeft wel een geniale chrono functie.
Maargoed de groene is inderdaad wat frisser. En het is trouwens een beetje Kawasaki groen! Pluspunt!
Wit!! Kwestie van smaak
Inderdaad kwestie smaak, maar ik zou voor de groene gaan zoals ze op de foto staan
De groene is weer eens wat anders, en als je kawa freak bent dan is er verder geen optie volgens mij.
groetjes Lenno
ik ben niet zo vd felle kleuren. ik zou voor de witte gaan.
snap trouwens de bandenswap. heb de metalen bamd v mn gw2500 ook vervangen voor de rubberen.
Het gaat bijna gelijk op. Dit helpt me niet he haha! Van het weekend probeer ik de knoop door te hakken. Ik denk dat het de frisgroene gaat worden.
Niemand hier op het forum die hem wil flipperen?
ik zou voor de groene gaan, en dan ook bijpassende airmaxkes kopen.
Groene oortjes voor de walkman kopen is ook een must, dan ben je helemaal matched!
Wite kleur op Gshock ontwijk ik, ik vind dat die nogal snel geel beginnen uit te slaan. Misschien wel een persoonlijke ondervinding.
Wite kleur op Gshock ontwijk ik, ik vind dat die
nogal snel geel beginnen uit te slaan. Misschien
wel een persoonlijke ondervinding.
De vergeling is meer bij de witte banden het geval denk ik, niet zozeer van het wit onder het glas
Ik zou voor de witte gaan, die vind ik persoonlijk mooier.
ook die band van die witte heeft mijn voorkeur.
Wit.
Hou er wel rekening mee dat enkel de wijzers (een beetje) oplichten in het donker.
Hou er wel rekening mee dat enkel de wijzers (een beetje) oplichten in het donker.
Volgens mij niet: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2732232,2732802#msg-2732802
Ik heb de witte gehad en zou voor de groene gaan (tu)
Zoek maar even naar een review op de tube.
" enkel de wijzers lichten slechts een beetje op waardoor het horloge in het donker nauwelijks afleesbaar is ". Voor mij de reden om een digitale te kopen.