G- shock heart rate monitor

Nog een paar nachtjes slapen en dan ligt deze in de winkel.

Ik snap dat een echte man maar 2 sieraden draagt, trouwring en horloge. En dat een horloge als sieraad wordt gezien. En ik snap de bewondering voor zo’n mechanisch fabriekje aan je pols.

Maar ik wil vooral dat een horloge op tijd loopt, liefst zonder batterij en met quartz precisie. Liefst met functies als stopwatch, alarm, timer, hoogtemeter, barometer, kompas enz.

Voor mn werk (personal trainer) gebruik ik een casio pro trek. Voor de sier heb ik 2 beaters Citizen Ecozilla en Seiko Ninja Tuna. De Tuna loopt na 6 maanden 1 seconde voor. De Ecozilla heeft een grotere afwijking die me al irriteert dus geen mechanisch horloge voor mij.

De nieuwe G shock is bij mijn weten het eerste horloge met een hartslagmeter die 200mtr waterdicht is. Ben heel benieuwd naar de prijs.

5 likes

Leuke functies en best een toffe Casio, maar die afmetingen :scream:

De prijs wordt in een ander topic over hetzelfde onderwerp genoemd. :ok_hand:

2 likes
2 likes

Fixed that for you. :yum:

1 like

Ik vind hem erg gaaf voor 400 euro. Mooi alternatief voor de (nieuwe) laatste Rangeman.
Had wel liever ook een versie op (composiet) bracelet gezien.

Ook ben ik benieuwd wat ze gaan doen met eventueel een nieuwe Frogman.

De Pro Trek smartwatch (met HR) ?
Ik heb er een zonder HR en ben er erg tevreden over. Vind hem ook erg mooi.

Nope op zonne energie maar zonder hartslag meter.
Fijne aan de nieuwe g shock is: solar, met hartslagmeter en serieus waterdicht en niet zo lelijk als een apple, garmin enz enz. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Ben nu wel benieuwd naar je Pro Trek :grin:

Ik heb zelf deze ook nog …

… en daarnaast nog wat andere Pro Treks gehad, maar allemaal verkocht.

1 like