Ik heb begrepen dat op lange termijn horlogebandjes voor G-shock modellen, die niet meer worden gemaakt, niet/moeilijk meer te krijgen zijn. Daarom wil ik er nu vast een aanschaffen voor gebruik in de toekomst. Weet iemand een site waar het bandje voor de GW-6900-1ER te verkrijgen is?
betreft bandje, dit is een model afgeleid van de klassieker dw6900 die al decennia gevoerd wordt. kleine kans dat ie er ineens uit gaat. en er zijn er veel van gemaakt en veel onderdelen beschikbaar. dus denk dat je voorlopig save zit met dit model.
maar een reserve bandje kan natuurlijk geen kwaad voor t geld. bewaar em wel zorgvuldig om uitdroging/verwering tehen te gaan.
Als G-Schok liefhebber zou je toch beter moeten weten…
Pas geleden nog uit de horologebandjes-grabbelton bij V&D in Delft een bandje gevonden voor de minstens 15 jaar oude Casio databank van mijn vader.:#
@Mitch70
Ik bedoel: de kans is heel groot dat de gemiddelde zaak die G-Shocks verkoopt met een al dan niet omvangrijke collectie bandjes blijft zitten. Niet geschoten is hier in ieder geval altijd mis.
Voor deze G-shock zal het geen probleem zijn om veel later nog een nieuwe band te vinden. of het nu GW-6900 of DW-6900 beide zijn het zelfde en zitten al heel erg lang in de collectie.