G-shock investering

Wellicht de G Shock GW-9400CMJ? Ik heb deze voor ca. € 500 gekocht. Intussen lijkt het enige exemplaar op chrono24, € 810.

Voor mij overigens geen investering, meer de ultieme G-Shock voor mij, met een stukje nostalgie naar mijn jonge jaren + kek legergroen kleurtje

:rofl::joy::sweat_smile::money_mouth_face::poop::zzz:

Je zit op het verkeerde forum. Kijk eens naar het blauw…weet je waarom het blauw is? Wat daar meestal verkocht wordt is een aderlating aan afschrijvingen. Dus nogmaals…wrong place…buddy.

1 like

Ik ben bang dat G-Shocks en Casio in het algemeen wat teveel een gebruiksproduct is om echt geld op te gaan lveren, of je moet met serieuze limited edities gaan spelen (minder dan 100 stuks), of het heel veel hogere segment opzoeken (de MR-G series van rond de 7000 euro, met alle graveringen en inkleuringen).

De enige andere realistische optie is aandelen kopen van Casio Computer Company.

1 like

Als horlogeliefhebber koop je horloges om te dragen. En eventueel te flipperen, omdat je voor de opbrengst weer wat anders wilt kopen.
Bij investering denk je aan horloges die zo duur zijn dat je ze niet eens durft te dragen. Kijk eens op Chrono24, naar wat de exclusieve merken kosten. Denk aan eenpaar tonnen.

1 like

6 likes

als je 100 euro geeft en 101 euro terugkrijgt heb je wel 1 euro winst. (g-schokt) :rofl:

Deze is wel ok als investering. (Dit is een mening, geen advies).

1 like

Echt wel, jij hoeft er gelukkig niet naar te kijken :wink:

Bedankt voor het analyseren van mijn tekst en voor het verbeteren van een taalfout. Wat slordig van mij zeg.
Daarvan ook nog eens een uitgebreid verslag gemaakt.
Dat was helemaal niet de bedoeling van mijn topic maar misschien was je een beetje in de war. Dat overkomt iedereen wel eens.

Ik dacht dat mijn GAE-2100RC-1AER (Rubik limited) nog geld op zou brengen. Besloten deze gewoon af en toe te dragen. Not in it for the money.

T.a.v. je laatste punt:
Zeker. Als men G-shocks gaat verzamelen en daarmee denkt te investeren bijvoorbeeld.

1 like

Waar baseer je die winst percentages op van de GM-110RB-2AER😅

Deze is niet op voorraad, dus de prijs die genoemd wordt is niet relevant. Aangezien het model niet meer leverbaar is, lopen de prijzen waarschijnlijk op.

1 like

Sorry, had niet gezien dat hij niet voorradig is.
Maar ook op Chrono24 is het model niet te vinden dus lijkt me die stijging van 350% ook niet relevant