G-shock investering

Welke G-shocks zijn een goede investering oftewel worden meer waard?
Ik zal beginnen:
GM-110RB-2AER (in bezit, inmiddels ongeveer 350%)
Rangeman GW-9430EJ-9 (in bezit, inmiddels ongeveer 200%)

Wat denken jullie van de MTG-B1000CX-4A? (binnenkort in bezit)

1 like

:popcorn:

16 likes

image

5 likes

:beer:

Best jammer dat er bij die emoticons geen glazen bol zit :wink:

Schei uit.

Dit zijn geen investeringen.
Voor investeringen moet je btc, aandelen, panden etc. hebben. Of Patek/Rolex.

G shocks zijn vrij basic dingen, er kan er eens een tussen zitten die wat omhoog gaat in prijs, maar 99% zal gewoon knijterhard afschrijven.

Dit is spielerei.

4 likes

afbeelding

4 likes

Pan goed heet, klont roomboter erin, ei erbij mikken en na vijf minuten wat zout en peper erop en smullen maar!

5 likes

Technisch gezien is dit toch gewoon een investering… als je denkt er meer uit te halen.

Het zal je nooit millionaire maken, maar alle beetjes helpen toch :grin:

Is er ook een functie op HF om, net zoals met gebruikers, obv woorden draadjes te negeren?

1 like

Niet zo lui doen beste Buddy. Je moet eerst schaarste in de markt creëren door alles op te kopen en fabrieken stil te laten vallen.

Vervolgens vanuit je luie stoel lekker rijk worden door alles aan te bieden voor 20% meer.

Jij wordt een rijk man!!

1 like

Zit Ide weer achter de VPN?

10 likes

:crystal_ball:

2 likes

De tijd van echte Ltd g shock is voorbij. Had je 20 jaar geleden moeten kopen. Dee and Ricky mr cartoon ed.

En internationaal verkopen met name Azië

3 likes

Zoals NielsV al zei het is zeker een investering zodra het meer waard word maar het is voor mij niet bedoeld om er geld mee te verdienen want rijk word je er inderdaad niet van.

Als het om het spelletje gaat net als bij nft en sneakers dan is een investeringsforum geschikter.

1 like

Bij investeren in een Gshock zijn de kosten van het zelf moeten bijhouden van de eventuele waardeontwikkeling vele malen hoger dan het rendement dat je in je wildste dromen zou kunnen maken. Maar goed, met op safe spelen zijn weinig mensen echt rijk geworden.

1 like

hoop niet dat je die ooit zult dragen

1 like

“een investering zodra het meer waard word”(t)…
“niet bedoeld om er geld mee te verdienen”
“want rijk word je er inderdaad niet van.”

Als mijn huis meer waard wordt is dat leuk, maar het is geen investering zodra het meer waard wordt. Ik spendeer er geld aan om niet in een kartonnen doos te hoeven slapen en zie het sowieso niet als investering. Een investering is een 2e huis voor de verhuur of handel.

Een investering is bedoeld om er geld mee te verdienen, dus je 2e opmerking is niet logisch.

Dat iets niet bedoeld is om geld mee te verdienen omdat je er niet rijk van wordt snap ik ook niet. De meeste mensen werken om geld te verdienen. Dat is hun bedoeling. De meeste mensen worden ook niet rijk van het werken…

2 likes

Idd , niet hier verkopen want ook toen was de g-shock markt hier slecht (alles boven €100,-)

G-shocks … ik had nooit al m’n suppies weg moeten doen :joy:

Lekker dat valuta risico er ook nog bij. De kans is groot dat het enige rendement dat je maakt een negatief rendement is.

1 like