Welke G-shocks zijn een goede investering oftewel worden meer waard?
Ik zal beginnen:
GM-110RB-2AER (in bezit, inmiddels ongeveer 350%)
Rangeman GW-9430EJ-9 (in bezit, inmiddels ongeveer 200%)
Wat denken jullie van de MTG-B1000CX-4A? (binnenkort in bezit)
Zoals NielsV al zei het is zeker een investering zodra het meer waard word maar het is voor mij niet bedoeld om er geld mee te verdienen want rijk word je er inderdaad niet van.
Bij investeren in een Gshock zijn de kosten van het zelf moeten bijhouden van de eventuele waardeontwikkeling vele malen hoger dan het rendement dat je in je wildste dromen zou kunnen maken. Maar goed, met op safe spelen zijn weinig mensen echt rijk geworden.
“een investering zodra het meer waard word”(t)…
“niet bedoeld om er geld mee te verdienen”
“want rijk word je er inderdaad niet van.”
Als mijn huis meer waard wordt is dat leuk, maar het is geen investering zodra het meer waard wordt. Ik spendeer er geld aan om niet in een kartonnen doos te hoeven slapen en zie het sowieso niet als investering. Een investering is een 2e huis voor de verhuur of handel.
Een investering is bedoeld om er geld mee te verdienen, dus je 2e opmerking is niet logisch.
Dat iets niet bedoeld is om geld mee te verdienen omdat je er niet rijk van wordt snap ik ook niet. De meeste mensen werken om geld te verdienen. Dat is hun bedoeling. De meeste mensen worden ook niet rijk van het werken…