willemC
24 augustus 2017 om 11:15
1
Dag allen,
Ik ga vanavond kijken bij een G-shock MTG via marktplaats. Nu zie ik op internet dat hij meestal geleverd wordt met wat exclusiever doosje en deze wordt als volgt geleverd:
Klopt dit gewoon of moet ik me zorgen gaan maken?
Alvast bedankt!
Samengesteld. Zag deze ook op MP voorbij komen. Heb zelf ook dit horloge en de doos is zoals de foto hieronder.
Mist ook wat boekjes. Al twijfel ik niet echt aan de echtheid van het horloge. Heb er nog nooit een namaak van gezien. (maar zullen er vast zijn)
2 likes
willemC
24 augustus 2017 om 12:27
3
Thanks, ben ik wat meer gewapend met.informatie vanavond!
1 like
Ben benieuwd. Laat je het weten? Als je vanavond nog vragen hebt, stuur me dan een berichtje. Als ik online ben kan ik je wel helpen.
1 like
Tin box hoort niet idd. Hoeft verder geen probleem te zijn, zeker als de prijs net is en de G verder goed. Volledige set is natuurlijk altijd fijn voor eventuele verkoop later.
gr, HJR
1 like
Zo is de mijne ooit aangekomen.
Bovenste foto was van de verkoper
1 like
Dat zeker niet, maar bij horloges van dit kaliber is het tof als het ook “gewoon” compleet is.
2 likes
Lol wat moeten zakenmannen perse met een robuust horloge? De kans dat zelfs je nietmachine op je horloge valt is haast nihil
willemC
24 augustus 2017 om 17:47
10
Het gaat immers om het horloge…
1 like
willemC
24 augustus 2017 om 18:06
12
Haha ja wordt wel alarmbel material!
1 like
Stefh1
24 augustus 2017 om 18:53
13
Als je een keer echt hard wil “deskdiven”
1 like
willemC
24 augustus 2017 om 21:39
14
Van de koop afgezien. Verkoper verklaarde me eigenlijk voor gek omdat ik graag complete set wilde. Ging immers om het horloge en doos draag je niet. Werd daarna beetje vervelend gesprek. Nu dus verder zoeken naar een mtg
Bedankt voor alle hulp en adviezen.
2 likes
Verstandige beslissing, lijkt mij.
Succes met je zoektocht naar deze mooie G Shock !
1 like
Verstanding denk ik ook. Heb je gevraagd waar de originele doos was?
Het jammere is dat MTGs bijna niet tweedehands in Nederland worden aangeboden.
1 like
willemC
25 augustus 2017 om 07:19
17
Achja heb geduld (eigenlijk niet, als ik er dan een in mijn hoofd heb wil ik hem zsm.). Haha
Beetje internationale kanalen in de gaten houden. In engeland vind ik ze voor rond de 600.
1 like
willemC
25 augustus 2017 om 07:19
18
Originele doos had hij ergens op zolder loggen, maar was wel gigantisch veel werk om te zoeken.
1 like
Voor 500 euries haal ik de zolder overhoop hoor
2 likes