G-Shock only II (Deel 1)

Mooie aanwinst :grin: !

1 like

Beetje verkapte NA, maar ik mag vanaf vandaag ook meedoen in dit gedeelte.
De vakantie beater is binnen😋

16 likes

Heb de grijswitte versie.

1 like

Om maar even op mezelf te antwoorden :laughing:
Net een filmpje gekeken op youtube. De bezel en band zijn hoogglans. En het gehele horloge is een stuk lichter (nog lichter dus) door het gebruik van titanium.

1 like

Foto’s doen het verhaal hier zo goed :slight_smile: Dan heb je geen woorden meer nodig :joy: :wink:

Ik heb een GW-5000 op een carbon band van een GW-S5600, want ik vind de metalen kast iets te zwaar voor het toch wel erg soepele bandje dat standaard op de GW-5000 zit. De carbon band is een stuk steviger en houdt het gewicht van de GW-5000 een stuk beter in balans.
De band is 20mm breed in plaats van 18, is ongeveer 2x zo dik en is aan de binnenkant glad in plaats van de nokjes die de standaard PU band heeft. De binnenlaag is ondoorzichtig zwart, de buitenkant is (hoogglans) transparant zodat je de carbon geweven strook goed kan zien.
De band is ook een stukje langer, maar voor de polsmaat maakt het niet uit, want de gaatjes zitten op dezelfde afstand.

Qua stijfheid komt het meer in de buurt van een GWF-D1000 frogman dan van een GPW-2000 gravitymaster die ook een carbonband hebben.

9 likes

Kijk dat is helder :slight_smile:
Best een stukje langer ook, opvallend. Die tekst staat leuk op de band!

Lekker avondritje :sunglasses:

11 likes

Dit is de eerste dat ik de solar energie op M zie staan.
Hoe lang heb je hem niet gedragen?

2 likes

Geen idee, ij draag hem bijna iedere dag en heb hem net

1 like

Dan loop je waarschijnlijk altijd in de schaduw :joy:
Had het gewoon nog nooit gezien.

1 like

Weet iemand waar je een metalen keeper kunt kopen voor de standaard GW5610 band?

18 mm is dat toch of?

Jan Maes in Mechelen?:grin:

afbeelding

Ik heb net even gekeken, hij staat al op m sinds de dag dat ik hem heb gekregen. Misschien dat ie in de winkel lang in t donker heeft gelegen ofzo. Nu stoor ik mij er dood aan 🥲

3 likes

Kan ik ook niet tegen. H all the way.

Paar uur in buitenlucht leggen met zon :slight_smile:

2 likes

Goed nieuws! Hij is zojuist versprongen :partying_face:

10 likes

Oei sorry :joy:

1 like

Yes!

1 like

Nou nog een week in de zon laten liggen en daarna gewoon in het licht houden, komt allemaal goed.

2 likes

Voor de liefhebbers van de G-9000:

11 likes