Inderdaad beide toppers
Tegen de nieuwprijs? Je kan die van jou terugsturen/ doorverkopen en dan die van mij kopen. Heb je nog wat over.
(Mijn omdoos is wel anders dan die van jou. Misschien heb ik toch een andere versie. Of is dit een domme opmerking? )
Heb ondertussen gezien dat je die van mij hebt aangeraden hier binnen het forum. Dank je daarvoor.
Woehoe geïnspireerd en besteld. Zomer beater. Lekker man
Als je ze nog kunt annuleren, vind je ze in het blauwe gedeelte goedkoper
Dank. Prefereer in dit geval toch een nieuwe krasvrije met garantie. Succes met de verkoop though!
Die MR-G
Oei, fraai die MRG-G1000B-1ADR. Ik heb de blank titanium versie, maar als ik nog eens tegen deze zwarte aanloop…
Die kans is nieuw niet meer zo heel erg groot.
In de zomer van 2019 had ik deze bij de Bijenkorf in Rotterdam te pakken met 30% korting omdat die uit het assortiment ging.
De blank titanium versie met de zwarte bezel hadden ze in die tijd ook (ik heb er naar gekeken), maar toen ik de mijne kocht was die blank metaal uitvoering al weg (waarschijnlijk ook met eenzelfde korting)
Is idd nieuw… maar toch gezien om aan de meest democratische prijs aan te kopen ipv eerste de beste… ik zou het kunnen… maar heb er vrede mee
Is de kartonnen doos - metalen box waar die inzat staat er niet op… variaties ken ik niet echt… en is zeker geen domme opmerking
Graag gedaan - hopelijk heb je er iets aan
Super!! Kan er niet mee missen Enjoy!!
Heel gaaf zo! Binnenkort komt de mijne ook binnen in het blauw dan wel
Gaaf hoor.
En die negatieve display is erg goed!
Heb hem ook besteld , was nog wel een dingetje. Komt nu uit Miami.