G-Shock only II (Deel 1)

8 likes

Miami?

Jeetje, dat is zeker een hoop moeite:
Maar hij is dan ook wel erg gaaf!

Dat is een gave uitvoering! Welk type is dit?

Wit, zoals Kikuo Ibe 'm ook draagt (behalve de negatieve display dan :sweat_smile:)

4 likes

Type is de GBX-100.

Oké, dank je wel.

Blijft een tof ding :call_me_hand:

8 likes

7 likes

Lekker gewoon lekker :crown:

8 likes

Combi bracelet is binnen, monteren was eenvoudiger dan verwacht na alle horrorverhalen die ik had gelezen op diverse fora…
Zit als gegoten :+1:.

14 likes

Nice!!!

Mooi hoor.

1 like

Dankjewel!

Mag ik bij de club?

8 likes

Hoe vaker ik hem zie, hoe meer ik overtuigd ben dat die binnenkort ook bij mij arriveert. Hor is de band?

Nice!

De blauwe variant?

1 like

Jup! Sinds vandaag binnen.

Ja perfect!!

Vroeger altijd G-SHOCK gehad. Nu voornamelijk Breitling en omega en grand seiko.

Maar om eerlijk te zijn wat casio nu levert voor het geld is echt pure klasse en de afwerking is zeer hoogstaand!!

Je kan het niet vergelijken met luxe zwitserse horloges maar dit is gewoon top kwaiteit quartz en ben van plan om vaker G-SHOCKs te kopen uit deze lijn.

In het echt is die nog vetter dan op de fotos! Het carbon is ook supermooi. Echt gewoon doen!

Bij brandfield code gebruikt met dertig euro korting

BF30WINTER

Hij is daar nog op voorraad en je kan gratis retourneren dus zou gewoon via afterpay bestellen en dan in het echt bekijken

Nou hiermee heb je me het laatste zetje gegeven . Ga straks ff bij Brandfield kijken.

Was me op de foto’s ook al opgevallen dat het echt een goed afgewerkt horloge is. Volgens mij een stuk scherper en fraaier dan eerdere modellen.

Heb nog veel foto’s vergeleken van het model dat jij hebt en de vergelijkbare met de stalen band. Hou zelf meestal meer van staal. Maar in dit geval vind ik het zwart juist beter staan.

Gaaf man.

Geniet ervan!

1 like

Ja me 2, ben benieuwd wat je er van vindt!
Hopelijk bezorgen ze op zondag