Ja dan had je je eerdere foto ook niet hoeven posten
Maar dit idee
Van mij is inmiddels ook verzonden. Ook bij de casioshop.
En de toegevoegde waarde van de 5000(U) boven de S5600(U) is dan…de caseback? Is de 5000 niet erg topzwaar vergeleken met andere non metal squares?
Echt heel mooi Geniet er van
Niet alleen de caseback.
GW-M5610: kunststof kast, stalen achterplaat, resin band
GW-S5600: kunststof kast, titanium achterplaat, carbon band (4 gram lichter dan de 5610)
GW-5000: stalen kast met stalen scfoefdeksel, resin band (30 gram zwaarder dan de 5610)
En omdat ik de GW-5000 te zwaar vind voor de redelijk soepele resin band heb ik daar de band van de GW-S5600 aangezet, die is een stuk steviger en houdt daarom de boel meer in balans.
En het is een tank in vermomming.
Heb een GW5000 overgenomen van JJlind en zou deze bracelet ook graag uitproberen. Heb je toevallig een goed adres of tip waarop ik moet zoeken?
Proficiat met je titanium aanwinst overigens. Wat bedoel je eigenlijk met ‘draagt vrij comfortabel’. Kon het beter denk je? Edit: sorry, dat laatste was voor @ryan
Je zou tiktox kunnen proberen, zit in engeland, dus hou rekening met een importheffing.
https://www.tiktox.com/gw-m5610bc-1-bracelet.html
Er zijn waarschijnlijk ook wel goedkopere alternatieven te vinden via aliexpress.
Super thanks, hier ben ik al mee op weg. Overigens draagt hij op resin erg prettig maar experimenteren kan nooit kwaad
Gaaf hoor. Ik ben benieuwd naar een revieuw / vergelijk.
Veel plezier ermee.
Koop mijn g-shock onderdelen altijd via TikTox. Goede ervaringen mee.
Mijn Titanium is vandaag verzonden.
@ryan kan je een foto maken van de gaten in de band als je hem om hebt?
Ook een interessante combinatie: hoeveel weegt dit totaal?
Komt bij mij op 118 gram.
De oldskool DW-9000. Als ik me niet vergis ooit nog gebruikt door de Italiaanse marine. Zo’n 20 jaar in mijn bezit, maar werkt nog perfect.
Zojuist contact gehad met plaza juwelier.
De gmw 5000tva is helemaal uitverkocht, zijn er rond 20 stuks van verkocht.
Gelukkig dat ik bij Rolex wel ben geslaagd aan list, omgedraaide wereld.
Ja, ik heb hem sinds dat bericht een tandje kleiner gezet in de sluiting en nu blijft hij veel beter op mijn pols zitten. Eerst bewoog hij nogal wat op en neer en dat was ondanks het lage gewicht niet echt prettig. Nu zit hij wat strakker en dat bevalt mij goed.