G-Shock only II (Deel 1)

Jammer dat het niet gelukt is, maar vrijdag kan ik mijn nieuwe aanwinst afhalen :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Erg gaaf! Ik heb zelf toch maar van de koop afgezien ivm een andere NA. Maar stiekem wel een beetje jaloers.

2 likes

Signaalkleuren zijn ook leuk.

18 likes

Zeker op een Casio :+1:

Leuk spul heeft G :ok_hand:

image

9 likes

Alweer een leuke variant:

GMA-S2100WT-1AER | GA-2100 | Casio G-SHOCK

10 likes

Die is wel erg strak

Mrg in de :sun_with_face:

13 likes

Heb er best wel spijt van dat ik hem heb laten gaan :roll_eyes:

Ach ja, nu kan ik een keer de zwarte versie proberen. Mits ik er een voor een zacht prijsje kan vinden.

1 like

Er zijn nog een paar forumleden, die een MRG hebben, is echt een aanrader.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is zeker leuk, maar zachte prijsjes zijn lastig.
Nieuw zitten ze nog steeds rond de 2800 euro, 2e hands zitten ze overal tussen de 1600 en 2200 euro zo’n beetje.

10 likes

Dit type G-Shock MRG titanium dlc coating zijn de toppers van Casio en zijn te vergelijken met de grand seikos , beide zijn het geweldige kwaliteit :+1::blush:

Deze zullen nooit echt goedkoop worden.:sob:

Deze tweedehandse was laatst op een duitse forum te koop voor 1500. Maar het was helaas niet zwart.

7 likes

Qua functionaliteit zit het meer in de buurt van het hogere segment (titanium) Astrons van Seiko, of de Satellite Wave serie van Citizen alleen dan minder subtiel/e;egant maar meer het brute G-Shock uiteraard.

1 like

Ja dat klopt, is inderdaad niet zo subtiel, een astron is meer dressing, maar dat wil ik niet, ben helemaal in mijn nopjes met de MRG :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Deze is toch ook wel cool, :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Voor de liefhebber van de nieuwe titanium Gshock. Hij is hier (nu nog) op voorraad!

2 likes

Bedankt voor de tip ryan. Heb nog net op tijd een bestelling kunnen plaatsen. Kort daarop zag ik dit:

2 likes

Kijk, toch binnen het forum gebleven. Veel plezier ermee!

2 likes