Het is zeker leuk, maar zachte prijsjes zijn lastig.
Nieuw zitten ze nog steeds rond de 2800 euro, 2e hands zitten ze overal tussen de 1600 en 2200 euro zo’n beetje.
Dit type G-Shock MRG titanium dlc coating zijn de toppers van Casio en zijn te vergelijken met de grand seikos , beide zijn het geweldige kwaliteit
Deze zullen nooit echt goedkoop worden.
Qua functionaliteit zit het meer in de buurt van het hogere segment (titanium) Astrons van Seiko, of de Satellite Wave serie van Citizen alleen dan minder subtiel/e;egant maar meer het brute G-Shock uiteraard.
Ja dat klopt, is inderdaad niet zo subtiel, een astron is meer dressing, maar dat wil ik niet, ben helemaal in mijn nopjes met de MRG
Deze is toch ook wel cool,
Voor de liefhebber van de nieuwe titanium Gshock. Hij is hier (nu nog) op voorraad!
Bedankt voor de tip ryan. Heb nog net op tijd een bestelling kunnen plaatsen. Kort daarop zag ik dit:
Kijk, toch binnen het forum gebleven. Veel plezier ermee!
Je was me net voor, jammer, maar veel plezier ermee
Ik heb gemakkelijker een rolex sub aan list kunnen kopen dan deze casio.
Gisteren mogen ophalen en door alle hectiek vandaag pas het bandje op maat kunnen maken. Want, intocht sinterklaas ging voor, jaja
Iemand nog een gelijke gshock (loop/sloop) liggen om dit project af te ronden?
Nou afwachten wat die MR-G Square gaat doen, ik begreep op G-Central dat die is uitgesteld.
Op watchuseek werd er gesuggereerd dat ze bij Casio toch maar een GPS module zouden gaan inbouwen.
Zelf zou ik graag een solar/MB6 re-issue zien van de MR-G 1100, tegen een redelijke prijs (ca. 1200 euro ofzo, maar dan wel met een DLC coating en een snelverstelsluiting)
De nieuwe versie is gemaakt van een nog harder titanium en verder hetzelfde als de net uitgebrachte titanium versie?