G-Shock only II (Deel 1)

Nou ja ok. Ze lachen zich kapot natuurlijk.
Maar ze maken het merk wel kapot zo.
Het is nu eigenlijk al een plakmerk / modemerk geworden.

gw-9400nvj

Ongebruikt. Had het laatst gevonden achterin mijn kast, vandaar dat batterij leeg is :slight_smile:

14 likes

Aan het knutselen geweest. Een standaard gemaakt voor m’n G-Shocks. Dit is een eerste poging. Ik ben nog niet tevreden over de pootjes, dit is te grof. De G in het midden vond ik wel een leuke toevoeging. Hier kunnen de G-Shocks mooi inhangen :slight_smile:

29 likes

Heel gaaf gemaakt!!!

1 like

Mooi hoor! Waterstraal gesneden? Maak de poten ook van metaal en snij daar shock in :heart_eyes:

2 likes

9 likes

Thanks! :grin:

Wellicht als ik de poten op orde heb dat ik er een paar maak. Ik heb een oplossing bedacht, dus wie weet

Juuuup :grin:

4 likes

Past goed bij de trui.

1 like

Deze blauw gelijnde JDM voor deze blauwe dag! ( GW-M5610U-1CJF )

11 likes

Gezien op FB-groep van G-Shock, zelfde style :heart_eyes:

10 likes

Die is ook gaaf! Lekker groot ook :smiley: en mooi gecoat

hij heeft verschillende modellen

misschien iddeen voor die van u :wink:

5 likes

Ook heel leuk! Dat met die gevouwen voet zegmaar op de laatste foto’s is ongeveer wat ik nu ook heb getekend :slight_smile:

Vorig jaar even een zijsprongetje gemaakt naar een CasiOak, veels te groot bevonden.
Nu eindelijk opnieuw een G Shock in de verzameling! Een klassieker, de DW5600.
Deze maat past beter bij mij :slight_smile:

13 likes

20 likes

Een van de meest robuuste G-Shocks, met leuke extra’s.:sweat_smile:

15 likes

Ik kwam van een Mudmaster, dan is een een Casioak een verademing qua gewicht en formaat :slight_smile:

Dat kan ik geloven! :smiley:

Intussen ook wat aan het friemelen met de strap. Die is namelijk te lang, waardoor hij wat uitsteekt voorbij de ‘keeper’. Online al wat gelezen over inkorten van de rubberen strap, maar naar herverkoop is dat natuurlijk niet ideaal, en lijkt me ook moeilijk om het er origineel te laten uitzien…

Cool zeg! Mooi werk :+1:t3:

Net binnen. Black friday aankoop. Blij mee.

14 likes