Lang niet gedragen. Werd wel weer eens tijd
Actie Blak Friday
Ach wat is recent? Die dingen vliegen je om de oren. In dit geval -zo’n groene- jaar of 2 oud maximaal; zal jonger zijn
Ja, dan vind ik het best vreemd dat Casio die functies weglaat bij die modellen.
De MRG B5000B staat in pre-order voor € 3700,00 Deze
De B5000D is iets goedkoper met € 3300,00
Zo vanaf de render vind ik mijn TVA toch wel een pak cooler voor een pak minder euro’s
Mocht je het niks vinden, dan wil ik wel met je ruilen tegen een G-9000.
Ik kom er aan
Twee keer zo duur en extra under the radar. Stealth g shocks zijn wel apart ja
Wat dat betreft is de GW-5000 dan wel de ultieme stealth G-Shock en een stuk minder vervelend voor deurknoppen, ook krassen zijn minder zorgelijk.
(vrij agressieve powersaving mode)
Echt niet te geloven die prijzen voor simpele squares
Ze zijn echt helemaal de kluts kwijt daar bij Casio
Ik denk dat ze vrij goed doorhebben hoe het allemaal werkt, er blijven bar weinig MR-G modellen onverkocht, ongeacht de prijs (tot 7000 euro ofzo)
Nou ja ok. Ze lachen zich kapot natuurlijk.
Maar ze maken het merk wel kapot zo.
Het is nu eigenlijk al een plakmerk / modemerk geworden.
Aan het knutselen geweest. Een standaard gemaakt voor m’n G-Shocks. Dit is een eerste poging. Ik ben nog niet tevreden over de pootjes, dit is te grof. De G in het midden vond ik wel een leuke toevoeging. Hier kunnen de G-Shocks mooi inhangen
Heel gaaf gemaakt!!!
Heel tof kan ik er een bestellen?!
Mooi hoor! Waterstraal gesneden? Maak de poten ook van metaal en snij daar shock in
Thanks!
Wellicht als ik de poten op orde heb dat ik er een paar maak. Ik heb een oplossing bedacht, dus wie weet
Juuuup