Past goed bij de trui.
Die is ook gaaf! Lekker groot ook en mooi gecoat
Ook heel leuk! Dat met die gevouwen voet zegmaar op de laatste foto’s is ongeveer wat ik nu ook heb getekend
Vorig jaar even een zijsprongetje gemaakt naar een CasiOak, veels te groot bevonden.
Nu eindelijk opnieuw een G Shock in de verzameling! Een klassieker, de DW5600.
Deze maat past beter bij mij
Ik kwam van een Mudmaster, dan is een een Casioak een verademing qua gewicht en formaat
Dat kan ik geloven!
Intussen ook wat aan het friemelen met de strap. Die is namelijk te lang, waardoor hij wat uitsteekt voorbij de ‘keeper’. Online al wat gelezen over inkorten van de rubberen strap, maar naar herverkoop is dat natuurlijk niet ideaal, en lijkt me ook moeilijk om het er origineel te laten uitzien…
Cool zeg! Mooi werk
Gefeliciteerd
Dank je wel. Ben er ook erg content mee. Leuke feature is de bijbehorende app. Maakt instellen erg makkelijk
Klopt , die gebruik ik ook voor mijn Mtg-b1000d
Voor een simpele Tukker de oplossing
Tweede dag op rij deze aan het dragen, fan van!
Hier iemand een idee of je de originele band in een kortere variant kan bestellen? Zou de originele liever niet hoeven te knippen, maar nu steekt hij toch best wel wat te ver uit naar m’n zin (niet zichtbaar op de foto).
Mooie review van de gwg 2000 op YouTube gezien de desert uitvoering bijzonder cool horloge, ik heb de gwg1000 ook gehad en vond het eigenlijk jammer dat ik hem verkocht had.
Bij mooihorloge, stond de nieuwe voor 644 te koop ruim 100 euro goedkoper, gelijk maar besteld,
Ben benieuwd hoe hij in het echt uitziet.