G-Shock only II (Deel 1)

Rolex fake, kost 500, echte 8000 , 7500 gespaard, ziet hetzelfde uit, maar is toch niet de real thing, maar
die tva ombouw is leuk voor te maken, want het ziet er goed uit.:joy:

2 likes

Jup idd blijft toch een neppert.

1 like

Zie net deze voorbij komen op Insta.
Weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken.

Wat zeggen jullie?

1 like

Toch zou ik die 2 eens naast elkaar willen zien.
Geen idee of het klopt maar ik heb ooit gelezen dat die Ali dingen gewoon uit dezelfde fabriek komen al lijkt dat me sterk.

1 like

Tsja. Jammer dat ze dan die zwarte goedkoop uitziende chapterring erin laten zitten.

Ja nu je het zegt. Een mooie full lume ring had zeker beter geweest

1 like

Ja denk niet dezelfde fabriek, maar wel prima uitvoeringen, die camo wat ik heb is ook gewoon Ali, maar is echt goed.
Trouwens terug komen op de Rolex neppers, zijn sommige toch ook van uitstekende kwaliteit en alleen door een horlogemaker te zien, i.i.g niet door mij.:joy::joy:

Heb ik ook gehad. Echt goed ja en krasvast. M’n zoontje zat hem op een ongemerkt moment over een stuk beton te krassen. Geen krasje te bekennen, echt niets.

2 likes

Klopt de mijne heeft ook nog geen krasje, kunnen heel wat hebben, dus die tva van ali zal heus wel goed zijn.

1 like

Ik heb de tva, prachtig horloge, maar te duur, toch wilde ik hem, maar het is echt nog geen titanium MRG, die is een level hoger :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lange dag :sweat_smile:

image

14 likes

21 likes

13 likes

Draag die G-shock ook als ik dit housepak aanheb, Bob Marley broek en trui.

14 likes

Ja wel :jamaica: Love it @44magnum :x: :x: :x:

1 like

Hoe bevalt ie?

Prima eigenlijk. Leuk formaat voor een G-Steel.

1 like
1 like

‘nieuw’ aangeschaft. :hugs:

2 likes

Vandaag deze binnen gekregen :star_struck:

13 likes