Dat gat vind ik meevallen door de toch al wat ruwe, industriële vormgeving.
Het is dat ik het geld er niet voor wil uitgeven anders zou ik hier een custom canvas strap voor laten maken.
Hij is origineel geleverd met de adapters om hem op nato te dragen. Heb de originele nato vervangen voor deze zwarte singlepass-nato van CNS (de originele nato was veel te dik en werd geleverd met polished metal hardware en ook de gaatjes waren omringd met polished metal). De CNS-nato zit erg goed en de black PVD hardware staat veel beter bij het horloge vind ik.
Heb zelf gezien dat Barton ook G-Shock adapters verkoopt (black PVD).
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met deze adapters van Barton? Ben erg benieuwd naar hoe dat er op de pols uitziet. Zouden jullie ervaringen kunnen delen en liefst wat fotootjes kunnen posten over hoe dat er op de pols uit ziet? Alvast heel erg bedankt!
Ah, dank je wel, ook voor de foto’s, geeft een mooi beeld van hoe het aansluit. Veel beter dan de standaard adapters.
Tja, Das ook de reden dat ik liever bij Barton ga bestellen dan bij Ali. Denk dat dat kwalitatief beter is. In elk geval wel bedankt voor je reactie @Rickwick!