Vandaag weer titanium
Huh, toch maar overstag gegaan?
Ja, kon het niet laten
Best een aparte square
En nu sparen voor de MR-G Square?
Nee, alhoewel een MRG op een hoger niveau staat, is de tva voor mij de mooiste square G-Shock
Ik denk ook dat die MR-G square een love it or hate it item gaat worden, maar tegelijk ook iets wat niet fatsoenlijk te koop zal zijn, gezien de hype die er nu al is met “standaard” titanium squares, maar de absure prijs (3500 euro ofzo) is wel weer afschrikwekkend genoeg.
Ik wacht wel op een leuke 30% kortingsactie of een 2e handsje.
Als aanvulling op mijn collectie ‘iconische’ Casio horloges een nieuwe zwarte DW-6900-1V aangeschaft. Voor van de ‘nieuwe’ 3230. De DW-6900 is in 1995 geïntroduceerd met de 1289 module. De kalender is geprogrammeerd tot 2039. Bij de 3230 module staat de datum goed tot 2099. Op de originele zwarte Casio rubberen band.
Die tva was ook al niet gemakkelijk aan te komen, heb hem overgenomen van een gewaardeerd forumlid
Iemand nog belang bij deze twee g-shocks? Ze liggen bij mij te verstoffen, beiden hebben een nieuwe batterij nodig.
Kent iemand toevallig een G-Shock pagina met veel informatie over weinig voorkomende modellen/varianten?
Ik heb een G-Shock x Marlboro GW-5600j. De persoon waarvan ik echt horloge heb gekregen, gaf aan dat er maar 2 van zijn gemaakt voor het bedrijf waar ze destijds in Japan voor werkte.
Hier is nr 2
En nr 3
https://watchcharts.com/listing/5461209/rare-marlboro-shock-gw5600j-tough-solar
Thanks Jeronimo! Ik heb even niet goed opgelet, die heb ik beide inderdaad gezien! Bedenk me ook ineens dat er 2 voor die vestiging beschikbaar waren…wat niet meteen wil zeggen dat er in totaal maar 2 zijn gemaakt.
Shockbase ken ik! Leuke website, zit daar eigenlijk een forum bij? Kon in de database zelf niets vinden over dit specifieke model.
Durf ik niet te zeggen. Er zullen andere leden wel weten neem ik aan. Er zijn genoeg Shocks op het forum.
De beheerder van shockbase is duits en zit regelmatig op de G-Shock afdeling van watchuseek, maar ik heb even geen naam daarbij.
Van de week binnen. GST-B400X, deze uitvoering is alleen voor de Japanse markt.
Tof futuristisch model. Hoewel groot ook goed draagbaar omdat ie vrij plat is, en heel licht natuurlijk
Uiteraard zitten er veel functies op. Maar door het donkere en kleine display zijn deze vrij nutteloos. Althans ik heb zelfs in daglicht moeite om ze af te lezen
De bezel is carbon, meestal zie je het en soms is het zwart
De constructie is een metalen caseback, dan carbon core guard achterkant, daarop de zwart metalen kast en daar bovenop zit de carbon bezel geschroefd.
Hier naast de Gw-5000
Leuk he