Net vandaag ontvangen ‘gewoon’ nieuw de
G-Shock GA-900-2AER een ‘Breezy’ retourkansje
via Bol.
Koopje voor €58,78
De verzameling staat nu op 4 stuks
Net vandaag ontvangen ‘gewoon’ nieuw de
G-Shock GA-900-2AER een ‘Breezy’ retourkansje
via Bol.
De verzameling staat nu op 4 stuks
Hier ook een “NA” voor zover er sprake van is natuurlijk.
Links de nieuwe zwarte GW-9400, rechts de 4 jaar oude GW-9400 met geel jasje.
Nu een makkelijker keuze voor geel of zwart zonder ombouwen.
Kunstlicht is alleen erg beroerd fotograferen.
In een maand twee nieuwe G-Shock aangeschaft. Maar nu weet ik alleen niet welke ik moet kiezen elke dag. Voor diegene die meerdere hebben, wanneer draag je welke G-Shock?
Ik zou er gewoon 1 om doen, je vindt ze toch alle drie mooi! Morgen is er weer een dag.
Gewoon afwisselen, en geen 2 dagen achter elkaar dezelfde, tenzij je het wel doet.
Het voordeel van quartz is dat je het gerust een paar dagen kan laten liggen zonder dat je alles opnieuw in moet stellen qua tijd en datum.
Waar te koop MT-G MTGB2000YBD1
Tijdje terug ge-released door Casio maar kan het niet kopen bij Casio EU, maar wel in de US of A.
Weet iemand waar dit model in de EU te koop is?
Klopt dat het erg lijkt op vorig model. Maar ik begreep dat het (voor mij) grootste verschil zit in de lugs. Op dit model zijn die wat flexibeler/smaller/meer naar beneden geworden. Past denk ik beter op mijn pols. Blijven ‘joekels’ " )
Is het eigenlijk wel in Europa geleverd, op gshock.eu staan ook uitverkochte modellen maar deze zag ik er niet bij staan. Of heb jij andere informatie?
Misschien toch maar in Japan bestellen, jammer van al dat invoer gedoe wat je daar van hebt.
Mijn BDE heb ik in juni gekocht, was net uit en gewoon bij een nl leverancier (Plaza Juwelier). Van de YBD durf ik het niet te zeggen. Deze is wel van dezelfde serie als de BDE overigens.
Dus de lugs zijn ook hetzelfde zo te zien:
Bedankt, heel erg zelfs. Denk dat ik deze dan ook maar gelijk bestel!
Als de BDE nog ergens te koop is dan
Anders neem ik toch gewoon die van jou over
Het is wel hetzelfde cast dat de gewone B2000 maar met:
Featuring a monocoque inner case of carbon-reinforced resin set in a layered carbon frame
Klopt, de “gewone” B2000’s hebben een RVS frame waar de carbon monocoque in hangt. Dit geeft een andere look aan de zijkanten (staal) en de mogelijkheid om diverse kleuren toe te passen.
De versie met carbon frame zal wel wat lichter zijn.
Hier vind je trouwens aardig wat info over de diverse MT-G B2000 modellen: