G-Shock only II (Deel 1)

Wie kan mij deze MTG-B1000CX-4A bezorgen. Rood en goud … helemaal mijn ding. Tikkeltje ordinair dat wel :joy:

11 likes

Tikkeltje? :sweat_smile:

3 likes

@Mattma I know :joy: :joy: :joy:

1 like

Weet je, als JIJ dit horloge draagt, wordt ie gewoon TOF :+1: :+1:

2 likes

Vandaag combi bracelet V2 ontvangen!
Met dank aan @Tulipan

12 likes

Nu 12 dagen in mijn bezit, gaat de andere horloges verdringen in aandacht.
Is een echte topper, blij met deze aankoop:

15 likes

Mijn eerste G-shock. Gekocht omdat ik soms klussen doe die niet geschikt zijn voor een automatisch horloge. :cowboy_hat_face:

Erg onder de indruk van de G-shock. Heel licht en comfortabel en is volgens mij gebouwd als een tank. :muscle:

20 likes

Ik snap het :slight_smile:

15 likes

Straks sjouwen, op de fan-modus tot de start van het F1 seizoen.

9 likes

Met een heerlijk soepel bandje van ome Ali.

10 likes

Welke is dit ik ben aan het zoeken

:grinning_face_with_smiling_eyes:

22 likes

@yamverda
GST-B200

@Rolexander
Bandje ziet er inderdaad comfortabeler uit, wat is het voor materiaal? Mooi ook, met die rode stiksels.

Super zacht siliconen, voelt bijna als fluweel. Erg soepel en comfortabel dragen.

1 like

Heeft iemand van op dit forum een G-Shock Skeleton series ? Zo ja, zou je dan een foto willen posten als je deze draagt ? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet namelijk :grinning_face_with_smiling_eyes: Thnx alvast !

De heel erg impulsive NA is binnen. Dacht dat deze even groot was als de GA-140 maar ik heb blijkbaar heel scheel gekeken naar de afmetingen want heel stukje kleiner…
In ieder geval erg blij, een G met wijzers stond bovenaan mijn wishlist. Nu wat andere merken uit de doos doen en dan ga ik Casio only met de (max 6st) collectie denk ik.

9 likes

:+1:

Een paar weken in mijn bezit. Nu begrijp ik de hype volledig rond de bandjes van de GW-5000. Dit zijn inderdaad de meest comfortabele rubberen bandjes ooit. :heart:

14 likes

Wil hem graag nog eens posten :slightly_smiling_face:

9 likes