G-Shock only II (Deel 1)

13 likes

13 likes

Heel erg mooi

1 like

Nu wel :slight_smile:

1 like

Hopelijk weten de heren en dames van het grote G-Shock only topic…
Welke adapters kan ik op de GW7900 plaatsen voor een nato?
Mijn google kunsten leiden mij naar verschillende aanbieders, maar ik zie nergens letterlijk de compatibiliteit met mijn genoemde Shock.

Wel andere typen… is het plug en play, op basis van lug breedte? Of moet het echt specifiek zijn?

Groetjes, een noob

Herkenbaar tussen 27-11 ( Black Friday ) en 31-12 ging ik van 1 naar 5 G-Shock’s :laughing:

1 like

Hier ook nog een vraagje: hoe (te) groot dragen jullie G-Shocks? Heb wel eens een 51mm omgehad, vond hem erg leuk maar had echt ruimte tussen de band en de pols thv de endlink zeg maar.
Is dat

  • echt toch te groot
  • niet aantrekken, gewoon doen

0 stemmers

Is dit de GBX 100?

Ik heb er zelf een in het wit, maar erger me best wel aan die stomme hardloopmode knop, en het feit dat de getijden niet kloppen die worden weergegeven. Daar had ik hem juist voor gekocht.

Redelijk duidelijk
afbeelding

Ok, de G-Shock die-hards zullen de eerste stemmen hebben uitgebracht maar heb nu toch een nieuw exemplaar incoming… to be continued :slightly_smiling_face:

Deze net binnen gekregen, toch wat twijfels…

10 likes

Niet groot genoeg of te donker?

Zit niet goed op de pols, net te strak of net te los en aangezien het nogal een zwaar horloge is is te los zeker geen optie zijn.
Is jammer want keek er echt naar uit om deze te dragen, denk dat hij retour zal gaan

Yep , dit is de GBX 100 , ik heb deze aangeschaft vanwege de afleesbaarheid en als werkbeater. Denk dat voor sporten e.d. er betere horloge’s op de markt zijn.

1 like

Zowat de meest robuuste G-Shock.
En bovendien een van de mooiste :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vind ik ook, jammer dat hij niet goed lijkt aan te voelen, ga hem toch even iets “te strak” dragen en zien hoe get na vandaag voelt voor ik hem terug stuur, is misschien gewoon even wennen

1 like

Ik heb hem zelf ook, hij zit bij mij prima, jammer dat je hem niet goed krijgt, de vorige gwg1000 zat niet goed, heb het toen opgelost door een plat stukje rubber, voordeel was toen ook dat ik een tweede keeper had en de band beter bleef zitten.:stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb bij alle G-Shocks met metalen keeper die iets ingeknepen zodat die strakker op de band klemt om schuiven te voorkomen. Zelfs bij de frogman met die extra dikke carbonband was dat nodig.

3 likes

Ik zou beginnen met een compacte versie.
De Casioak of B400, die dragen naar mijn mening prima op een kleinere pols.

2 likes

Ook een goede tip, soms moet je even zoeken om een oplossing te vinden en je vind het dan soms als je een beetje out of the box gaat kijken.:yum:

1 like

Dit was voor mij makkelijker dan er een stukje rubber of iets anders tussen te plakken, wat na verloop van tijd toch weer loskomt.

8 likes