G-Shock only II (Deel 1)

Bedankt voor de tip, is misschien het proberen waard

Het is wel een lastige voor het geval je je horloge alsnog terug wil sturen, terugbuigen is gezien de vorm van de keeper en mogelijke krassen/beschadigingen erg lastig.
Ik doe het zelf door eerst de keeper los te halen, in een poetsdoek te wikkelen, dan een schroevendraaier met de schacht op de groef tussen de poten te leggen en dan een nijptang over het geheel en knijpen.
Die dingen zijn nog onverwacht stevig.

Blijft fijn deze classic. :wink::+1:

Gr, HJR

15 likes

Ga sowieso een metalen keeper moeten kopen aangezien deze met een rubberen keeper komt, maar draag deze nu al de hele tijd “te strak” en heb het idee dat de band wat losser begin te voelen, ga sowieso een dagje (of2) wachten voor ik beslis

1 like

Heerlijk wandeling met de G-Shock :yum:
Prima weer :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

5 likes

Als kleine jongen wou ik altijd een G-Shock. Vorig jaar schaamteloos de droom in vervulling doen gaan!

13 likes

12 likes

9 likes

Ik ben relatief nieuw in G-Shock land… :roll_eyes:

En zie sommige/aantal basic modellen wel met circa €40 per maand fluctueren ?

Bv dit

Ik ken https://shockbase.org/

Maar is er ook zoiets als bv brickwatch.net ( Is voor LEGO ) maar dan voor G-Shock prijzen ?

Ben nu zelf in de weer met een Excel file…namelijk

1 like

Zulke prijsverschillen zijn goed mogelijk. Op sommige sites staan de basic modellen, zoals ook de ga 100 1a1er, met een prijs van € 119,- voor € 88
€ 119 is de prijs waarvoor ik deze zelf een aantal jaren geleden heb aangeschaft en is dus niet recent of eerlijk. Het is een soort van trucje om je te laten denken dat je deze voor een zacht prijsje kunt aanschaffen.

NB:

Maar als je een mooie kunt kopen met dikke korting, hell why not :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Idd maar bv deze heb ik al ; GBA-800-9AER € 77,99 !

1 like

Ik heb ook ff m’n best gedaan op google en als ik gw 7900 of g 7900 inklop kom ik bij hetzelfde horloge uit dus het zou moeten lukken, zie onderstaande link,

Of bedoel je dit niet ? Ik ben net wakker dus m’n hersenens moeten ff opwarmen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is weer vrijdag, mijn vaste G-Shock dag :laughing:

15 likes

Vandaag deze nog eens aan, zit eigenlijk heel goed ondertussen, lijkt er meer en meer op dat hij toch zal blijven, bij nader inzien had ik toch iets liever de 1A5ER gehad maar goed, die kan er later altijd nog bijkomen :sweat_smile:

9 likes

Wie kan mij deze MTG-B1000CX-4A bezorgen. Rood en goud … helemaal mijn ding. Tikkeltje ordinair dat wel :joy:

11 likes

Tikkeltje? :sweat_smile:

3 likes

@Mattma I know :joy: :joy: :joy:

1 like

Weet je, als JIJ dit horloge draagt, wordt ie gewoon TOF :+1: :+1:

2 likes