G-Shock only II (Deel 1)

Een beetje raar ook wel eigenlijk, hier wordt alleen de G-9300 met zonnecel verkocht.
Alsof we in nederland geen modder en geen dekking van 2 radiozenders hebben, maar aan de andere kant, het scheelt weer 30 euro in de verkoopprijs natuurlijk. :crazy_face:

Precies… Ze houden daar in het oosten het beste voor hun zelf. Altijd met die JDM-ers. Dit was stom toeval, deze GW kwam ik bij een vriend tegen die ooit regelmatig naar Japan ging maar hem al jaren niet gebruikte wegens smartwatches. Dus mocht hem ff proberen en daarna voor paar kratten bier overgenomen. :ok_hand:

:sweat_smile:

15 likes

11 likes

Ruilen voor een bier is altijd prima haha, hier int oosten is het ook een goed ruilmiddel :metal:t2:

1 like

En hier ook een wonderschone morgen!

15 likes

Mogguh :metal:t2:

7 likes

9 likes

Lekker aan het desk-shocken vandaag

22 likes

Owww… Staat hoog bovenaan mijn lijst.

2 likes

Volgens mij staat er een in het blauwe gedeelte :sweat_smile:

1 like

Pas maar op. Straks heb je een kras. Op je bureau :grimacing:

3 likes

Een g-shock voor $ 4000,00. Anyone?

1 like

Nee absoluut niet voor mij, die titanium versies zijn eigenlijk allemaal te duur, maar ik heb zelf toch de 5000tva gekocht ondanks dat ik hem te duur vindt :yum:
Maar dit model vind ik gewoon de allercoolste square, de mrg zal ongetwijfeld een prachtig horloge zijn, maar nog meer als dubbel zo duur zie ik er niet aan af😭

1 like

De techniek is maar matigjes (redelijk standaard module in de mrg-square), daar hadden ze best wat meer in mogen stoppen, GPS, MIP scherm etc, maar dan zit je al snel naar een Garmin Instinct Solar in titanium te kijken, dat soort functionaliteit gaan ze bij Casio ook weer niet doen denk ik.
De kast en band, ja, colbarion is een duur materiaal, titanium is relatief goedkoop, de afwerking en passing zal hoogstwaarschijnlijk erg goed zijn en de DLC coating is prima als ik daarvoor mijn MR-G G1000B als referentie kan gebruiken.
Is het het waard als je al een GW-5000 of hoger segment square hebt? Nee, ik vind van niet.
Is die MR-G Square uitverkocht voor dat die daadwerkelijk in de winkel komt te liggen? Waarschijnlijk wel.

1 like

Ik weet het niet of hij zo snel uitverkocht is, ik heb ook 1640 betaald voor de tva, wat eigenlijk teveel is, maar 1 mnd geproduceerd wordt nu al voor minder aangeboden en je ziet dat onze MRG b1000 ook een stuk goedkoper even gebruikt worden aangeboden.:joy:

:roll_eyes:

1 like

Deze, de Oekraïne G-shock…:blush:

Hij is nu nog beschikbaar in de blauwe rubriek. Opbrengst gaat geheel naar Giro 555 t.b.v Oekraïne.:+1::slightly_smiling_face:

10 likes

Nummer 3 is binnen.
Was niet specifiek op zoek naar dit model, maar de gevraagde prijs was moeilijk te weerstaan.
Draagt ook lekker op rubber, de B5000.
Weet nog niet wat ik er mee ga doen, zo dragen of ombouwen, of doorflipperen…:grinning:

9 likes

Die rangeman klinkt dan wel weer interessant. Afwachten maar.