Heeft er iemand van jullie al de AWM-500 in real life mogen aanschouwen?
Tough Solar, Multiband, zelfde constructie als de GMW-B5000.
Stalen reproductie van de eerste ana-digi G-Shock uit 1989.
Heeft er iemand van jullie al de AWM-500 in real life mogen aanschouwen?
Ik dacht dat die ruim een jaar geleden al geïntroduceerd waren, en overal behalve in europa te koop waren.
Ik probeer een gif-bestand te posten, maar het lijkt niet door te komen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Nog ff een verlate pannekoekenbakkenmetgshock dag Horloge bevalt prima, zit ook lekker, 53 mm is een mooie maat
Projectje: adapterset van amazon, strap van san martin en een experimentje met een butterfly clasp van ali. Als dit niet het toppunt van barbarisme is, dan weet ik het ook niet meer. Maar, I kinda like it
Geen pic, wel een (G-shock only-) vraag… Waar koop ik hel snelst een Casio combi bracelet voor mijn GW-5610U? Liefst original anders third party.
Blijft mooi deze!
Schoongekregen?
Nog niet helemaal. Nat doekje was niet voldoende.
Misschien een sopje met wit wasmiddel proberen?
Ik ga binnenkort eens boenen.
De GST-B500 is gelanceerd.
Wederom iets dunner geworden, en een cleanere wijzerplaat, met een design dat meer tegen de CasiOak aanleunt.
Best wel geslaagd vind ik.
Heb nog een GST-B200 gehad.
Briljante module, maar droeg iets te lomp en niet comfortabel op mijn pols.
Deze daarentegen maakt kans om eens in de collectie te belanden…
Ze zijn hier idd niet makkelijk te vinden.
Vind het wat risky om er eentje te bestellen, als het tegenvalt zal het niet zo makkelijk zijn om er terug vanaf te geraken vrees ik, ze zijn veel minder gehypet dan de B5000.
Eindelijk op maat…de Blingmaster*
Met 't zonnetje erop blingt ie helemaal als 'n malle
(* ook wel bekend onder de iets mindere sexy naam GMW-B5000GD-9ER )
Deze vandaag even.
@Erikje bedankt voor de SUPER service
Na mij vakantie eind Juni gaat deze tezamen met zijn knalgele broertje in het VERKOOP topic.
De opbrengst gaat geheel naar Giro555 tbv Oekraïne
Prijs tezamen €99 t.z.t mag je een hoger bod doen via PB !