G-Shock only II (Deel 1)

Wat een topper, dank je wel

1 like

Thenks! Wel grotendeels uitverkocht… mijne nog gevonden bij de Belgische Inno :crossed_fingers:t3:

Als ze die ooit als solar uitvoeren wordt dat mijn eerste G-shock :grin: Dat display is echt briliant!

1 like

Klopt… meestal zijn die negatieve displays ruk om at te lezen; maar bij dit model is dat het tegenovergestelde :ok_hand:t3: Ik heb hem op “vliegtuigstand” staan; Dan verbruikt hij schijnbaar de minste energie. Wordt alleen gebruikt voor de tijd… rest van de functies niet :sweat_smile:

Vertel mij wat! :joy: Deze beuker kan nagenoeg alles. Totdat je hem echt probeert af te lezen… :confounded: :point_down:

Mijn equivalent van deze linker foto ziet er zo uit:

:joy:

4 likes

Super strakke modellen man… maar dit is wel echt bedoeld voor de sporters neem ik aan of niet ?
Veel sport opties enzo bedoel ik

2 likes

Another one! Vandaag mn Rosé Casioak met lume ring.

Ook wachtend op de Bluetooth varianten :+1:

7 likes

Klopt… best wel wat sport functies; maar ook notificaties. Maar zoals gezegd heb ik hem voor de looks en tijd :blush:

1 like

Heb een nieuwe horlogedoos besteld. Speciaal voor m’n breedste horloges :drooling_face:

8 likes

Ik heb een waardebon van 10 euro gekregen die ik niet ga gebruiken.
Mocht iemand interesse hebben dan PB ik de code door.

Fijne Verjaardag Jeroen!

Op uw verjaardag wenst het hele G-SHOCK-team
u het allerbeste en een succesvol nieuw jaar!

Ons cadeau voor U:

10 € WAARDEBON

Krijg 10 € korting* bij aankoop van
een G-SHOCK-horloge in onze Online Shop.

• Eenmalig in te verzilveren vanaf een aankoopwaarde van 79 € op nl.casio-shop.eu/. Voer tijdens het betalingsproces bovenstaande code in het veld “Kortingscode” in. Geldig voor 1 jaar. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen en speciale aanbiedingen. Geen contante betaling.
4 likes

4 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

10 likes

blij mee

8 likes

Lekker veel ruimte nu.

10 likes

Titanium G-Shock :sweat_smile:

14 likes

Iemand die een DW5600 non solar in bezit heeft en die al een keer de batterij heeft vervangen na 3/4/5 jaar? Normaal gesproken zit er een CR 2016 batterij in van een minder bekend merk. kan het kwaad als je een CR2016 van bijvoorbeeld het merk duracel in doet? neem aan van niet aangezien het dezelfde type nummer is. wellicht dat de batterij langer mee kan aangezien duracel best goed is? :sweat_smile:

1 like

De ongeveer alleskunner :smiley:

7 likes

Als die er inzit dan maakt het merk niet uit.
Typenr. is waar het inderdaad om gaat :slightly_smiling_face:

Oh en voor de zekerheid: met een plastic knijpertje of papiertje het batterijtje oppakken, niet met je vingers/huid in iedergeval

1 like

Ja dat dacht ik al.

Thanks voor de tip! waarom eigenlijk?

En ik ben nog lang niet zo ver hoor. het horloge is van vorig jaar september nieuw gekocht.
maar ik vraag me al een tijdje af hoelang zo’n batterij mee gaat als je af en toe stopwatch en timer gebruikt en sowieso max 1x per dag het lampje gebruikt. :thinking: ik weet dat het lampje het probleem is voor de batterij. als je niks gebruikt dan kunnen ze zo 8 tot 10 jaar mee. maar zodra je het lampje elke dag 1x gebruikt zit je al snel tegen de 3/4 jaar aan zeker? wat alsnog netjes is hoor. maar zit erg te twijfelen om naar solar te gaan. de 5610 bijvoorbeeld … alleen vind ik het horloge zelf te druk en niet zo aantrekkelijk als de 5600E. maar is solar het waard is de vraag… hmmm lastig