Ben al eigenlijk aan het loeren voor een solar… ik merk dat ik de functies vaak gebruik. en wil niet steeds met de gedachte zitte ‘’ weer een stap dichterbij het vervangen van een batterij ‘’. Ookal is het maar een beetje moeite, moet wel goed gebeuren.
Ik ben fan van de 5610 en inmiddels ook van de 5610u. In deze *nv jas is hij mijns inziens perfect. De banden hebben de 80’s simpels niet en daardoor oogt hij rustiger en tijdloze. De rode rand en andere kleuren op het display complementeren het doffe donkere blauw goed. En in elk licht kleurt de band weer anders. Ik heb al grijs gezien, paars en meerdere tinten dof blauw.
Trouwens, ik merk dat ik steeds geïntrigeerder raak door de GPW-2000-3, de “olive drab”. Maar nog niet op het forum gezien. Is hier een eigenaar die wat foto’s en inzichten wil plaatsen over het draaggemak en de dagelijkse bruikbaarheid van dit ogenschijnlijk grote horloge?
Ik heb deze een tijdje gehad. Flink mishandeld maar daar had ie geen last van. Passing was perfect en de afwerking van de print ook. Alleen tussen de schakels een beetje temperatuurverkleuring.
Ik zit zelf ook al een tijdje te twijfelen over de titanium versie. Het schijnt alleen niet echt 100% titanium te zijn. Las iets over een waarde van 4.7 terwijl dat 4.5 zou moeten zijn. Geen idee wat dat betekent en of dat verschil heel groot of juist heel klein is.