Denk inderdaad dat deze dan nog beter is Duracell is toch een kwaliteitsmerk.
Mijn 5600 is na 5 jaar nog steeds prima, ik gebruik echter nooit de verlichting.
Ja de duracel bedoel je. wat er nu standaard in zit is van panasonic. wat mij betreft gooi ik hierna gewoon een duracel erin. staan bekend om hun krachtige batterijen.
ja maar ik gebruik de verlichting sowieso wel 1x per dag. wanneer ik net wakker ben en geen zin heb om op mijn mobiel te kijken hoe laat het is.
De 5610 heeft voor dat beetje meer ook veel meer mogelijkheden, m.i. ook een betere koop
Nouja ik vind dat je alleen voor de Tough Solar meer betaald. dat multiband gedoe vind ik onnodig. en
door de opties scrollen en de tijd niet zien vind ik ook een afknapper. plus in vind de plaat zo druk en niet symmetrisch. en de bezel zit ook hoger op het glas dan de 5600 modellen. dus nee 5610 word hem niet voor mij. ik zit nu meer te kijken naar een GW5000U ofzo.
Ik heb een stuk of 6 squars, bluetooth is zowieso niks, trekt alleen je batterij leeg, beter de 5000 dan de 5000u deze heeft een lelijke verlichting, dat je de datum andersom kunt zetten maakt mij niets uit.
Afgaande op wat je graag zou willen denk ik dat de gw5000 de beste optie is.
Overigens multiband is perfect altijd de juiste tijd, datum, dag en zomer winter tijd, voegt heel wat toe.
GW5000? oh ik ken alleen de GW5000U. wist niet dat die er ook was…
Oh haha nice!
Hhaha ik neem aan dat je die niet echt draagt ?
Jawel hoor is een prima horloge, heb hem al 2 jaar afwijking 2 minuten per jaar
Ik heb hem zelfs in camo uitvoering, voor 5 euro, tilt hij onleesbaar negatief display naar een geheel nieuw level
Hij loopt echter nog nauwkeuriger

Hahaha geinig dat je een homage hebt van een 40 euro horloge. Zoveel heeft die van mij gekost hahah. Zolang jij er maar blij mee bent dan is het prima toch
Voor de modders onder ons.
Titanium band en bezel voor 112 Euro van Ali. Hoe betrouwbaar is dat nou?
Wil het al heel lang , maar ben steeds bang om er mee door te gaan
Hoe is de werkelijke ‘fit’ (van de bezel tov de knoppen) ?
Hoe is de daadwerkelijke kwaliteit ?
Eventuele duanekosten ?
Enlighten me with your expertise, oh great ones
Klopt, daar draait de hele hobby om.
Of het nu duur of goedkoop is als het horloge je maar plezier geeft