Ja, dat klopt maar dat is niet erg, maar de afleesbaarheid is gewoon zowat niet af te lezen 

Fototijd.
De GPW-2000 is vooral groot. 55mm breed, 60+mm lang, en dik.
Vooral veel stootkussen rondom, want echt zwaar is het niet, qua gewicht in de buurt van een GWG-1000 mudmaster en aanzienlijk lichter dan een GWF-D1000 frogman.
Het komt in een luxe doos met binnendoos ipv het standaard zeshoekige blik:
Qua gebruik is het een “korte mouwen horloge” of je moet de manchetknoop van je overhemd opendoen, anders past het gewoon niet (pols hier is 18,5cm).
Onder een beetje een referentie met een GW-5000.
Qua bouw is het allemaal best stevig uitgevoerd, een rammelvrije bevestiging van de band, de oranje binnenkant, daar zie je maar een randje van, want dat is echt maar een laagje van een milimeter dik aan de binnenzijde. De band is carbon verstevigd, maar aanzienlijk soepeler dan de band van de frogman en van de GW-S5600 die ook een carboninsert hebben, het zit meer in de buurt (maar wel weer steviger dan) de zachte banden van de duikers van Seiko.
Het is wel een staalplaat achterdeksel wat er opgeschroefd zit, maar door de bandaanzet en de hoek die de band maakt ten opzichte van de kast net zo goed draagbaar als de mudmaster, maar dan zonder “vleugels”.
Qua gebruik ligt de module erg dicht bij die van de GPS MR-G G1000 serie, maar je hebt links boven een UTC knop, een stopwatch die in secondes werkt maar wel 24 uur lang (MR-G doet 1/10e seconde en 24 minuten).
2 tijdzones in te stellen met de kroon (klik 1 en 2 bij het uittrekken), verder dus de stopwatch, timer en alarm.
Verder is er een bluetoothverbinding met allemaal leuke opties voor op de telefoon met de app, dan kan je waypoints vastleggen en dan op een kaartje kijken. Leuk voor een keer, maar voor echte tracking op GPS moet je een Garmin of iets dergelijks gebruiken, die zijn kleiner, lichter, prachtischer en wel binnen 30 uur leeg qua batterij.
De module is qua functionaliteit eigenlijk niet eens zo heel spannend, het enige wat het doet ten opzichte van de standaard G-Shocks is tijd instellen als je 5 seconden op de knop rechts onder drukt, dan wordt het GPS signaal ontvangen en wordt meteen je tijdzone goed gezet.
Wil je echt meer, pak een rangeman (GW-9400) voor op het land of een mudmaster voor op de kant en een frogman voor in het water.
Bedankt @CADirk, dit is heel waardevol. Jouw stuk verrijkt -mij- meer dan twee uur (of 3) googlelen. Geeft genoeg voer voor contemplatie. Wie weet gaat de jacht van start. Kleurencombo is in elk geval heel cool. Geen manchetten type, dus dat zit wel snor
. Nogmaals dank voor de uitgebreide inzichten en zeer behulpzame foto’s en vergelijkingen!
Jammer dat de tijd van de rechter iets voorloopt op die andere 
Ik heb zojuist de nieuwe ga-b2100 besteld van kish.nl is ie nou al verkrijgbaar of heb k m als
Pre-order
Zo te zien gewoon verkrijgbaar.
Op Kish.nl staat levering in juni of augustus 2022 afhankelijk van welk model je hebt besteld.
Oeps te laat gezien, heb m in ieder geval al besteld dan
Beter vroeg erbij dan achter het net vissen toch
Welke heb je besteld ?
Ik heb hem eindelijk. Formaat perfect dikte perfect past heerlijk om mijn pols.
De DW5600E zal ik moeten weg doen. Maar heb er iets moois voor terug😍
Ik heb spijt dat ik die weg heb gedaan. Nu niet makkelijk meer te krijgen.
Geniet ervan!
Waarom weg?
Nou dat merkte ik dus ook. maar ik heb hem gewoon rustig op marktplaats weten te vinden. toen ik besefte dat hij inderdaad bijna nergens te krijgen was heb ik er niet te veel tijd overheen laten gaan
ik ben echt verliefd op dit ding.
oooooooomdat ik een NA heb die wel alles heeft wat ik niet bij de DW5600 had. staat al in het blauwe gedeelte 
Ik zag het, een koopje. Ik heb er al 3 in verschillende uitvoeringen waaronder deze. Gaan nooit meer weg.
Haha nice! nee deze gaat ( hopelijk ) ook niet weg. alles wat ik zoek heeft dit ding. super blij mee.
had wel het een en ander gelezen over het bandje wat te veel uitsteekt enzo. maar ik merk dat alle youtubers ook wel echt kippen pootjes hebben zeg. ik heb maar een 17cm pols dikte maar is bij mij totaal niet het geval. en 17cm is niet dik ofzo.