Bedankt @CADirk, dit is heel waardevol. Jouw stuk verrijkt -mij- meer dan twee uur (of 3) googlelen. Geeft genoeg voer voor contemplatie. Wie weet gaat de jacht van start. Kleurencombo is in elk geval heel cool. Geen manchetten type, dus dat zit wel snor . Nogmaals dank voor de uitgebreide inzichten en zeer behulpzame foto’s en vergelijkingen!
Jammer dat de tijd van de rechter iets voorloopt op die andere
Ik heb zojuist de nieuwe ga-b2100 besteld van kish.nl is ie nou al verkrijgbaar of heb k m als
Pre-order
Zo te zien gewoon verkrijgbaar.
Op Kish.nl staat levering in juni of augustus 2022 afhankelijk van welk model je hebt besteld.
Oeps te laat gezien, heb m in ieder geval al besteld dan
Beter vroeg erbij dan achter het net vissen toch Welke heb je besteld ?
Ik heb hem eindelijk. Formaat perfect dikte perfect past heerlijk om mijn pols.
De DW5600E zal ik moeten weg doen. Maar heb er iets moois voor terug😍
Ik heb spijt dat ik die weg heb gedaan. Nu niet makkelijk meer te krijgen.
Geniet ervan!
Waarom weg?
Nou dat merkte ik dus ook. maar ik heb hem gewoon rustig op marktplaats weten te vinden. toen ik besefte dat hij inderdaad bijna nergens te krijgen was heb ik er niet te veel tijd overheen laten gaan ik ben echt verliefd op dit ding.
oooooooomdat ik een NA heb die wel alles heeft wat ik niet bij de DW5600 had. staat al in het blauwe gedeelte
Ik zag het, een koopje. Ik heb er al 3 in verschillende uitvoeringen waaronder deze. Gaan nooit meer weg.
Haha nice! nee deze gaat ( hopelijk ) ook niet weg. alles wat ik zoek heeft dit ding. super blij mee.
had wel het een en ander gelezen over het bandje wat te veel uitsteekt enzo. maar ik merk dat alle youtubers ook wel echt kippen pootjes hebben zeg. ik heb maar een 17cm pols dikte maar is bij mij totaal niet het geval. en 17cm is niet dik ofzo.
Leuk. 17cm is erg gemiddeld denk ik. Heb ik ook. Deze staat ook in mijn (te) lange wish list casiohorloges. Via Amazon US zo te kopen.
Ja 17 is gemiddeld idd. Maar bedoelde te zeggen dat ik weinig youtubers zag met dit model die hetzelfde formaat hadden hahah. dus was al bang dat alles iets te groot zou zijn. maar dit is echt zo perfect… Jup daar heb ik ze ook gezien. ik doe helaas alleen aan iDeal