Jah das waar, ik heb de zwarte besteld
bedankt voor de tip
Er staat er een in het blauw zag ik toevallig. Ik heb hem wel op een andere band gezet, van de DW5600 dacht ik, de originele band was voor mijn pols wat te grof. Ik heb hem via Amazon US
Is er iemand hier die dunne polsen en een gwn-q1000 in bezit heeft?
Het begint een beetje te kriebelen om op zoek te gaan naar eentje.
Oh is dat zo? Niet voorbij zien komen. En ik zat er ook aan te denken om de strap van de dw5600 hier op te doen. Heb je wat meer foto’s ?
Was al vergeten hoe de originele band staat, ben helemaal gewend aan de DW5600 band erop. Heerlijk zorgeloos horloge.
Staat zeker wel beter! Maar opzich ook niks mis met echte haha!
Ik had de gwn-1000 zonder de quad sensor met vergelijkbare kast. 18cm pols maar vond hem zelf aan de grote en vooral dikke kant! En een G mag van mij best aanwezig zijn maar dit was te .
De q1000 is dacht ik nog een tikje groter.
Gr, HJR
Nou, mijn dw5600/5000 band is onderweg. toch maar een poging wagen om er ook aan te wennen . zit gewoon veel mooier dan de originele band jammer genoeg.
18cm en dan nog steeds formaat van een hockey puck… Whoa.
Mijn Mudmaster is volgens de specs 1mm dikker, maar die ziet er niet zo massief uit op de pols. Dat is wel raar. Misschien komt het door die metalen ring van de gwn-1000.
Je leest wel eens dat je de knoppen van je horloge niet onder water mag indrukken. Geldt dat ook voor G-Shocks? (Frogmans even niet meegerekend )
Uit de handleiding van de bekende 5610 (module 3495):
Even if a watch is water resistant, note the
usage precautions described below. Such
types of use reduce water resistance
performance and can cause fogging of the
glass.
ー Do not operate the crown or buttons while
your watch is submersed in water or wet.