G-Shock only II (Deel 1)

Dw5600 bandje erop gezet… zo veel beter :heart_eyes::muscle:t2: Ik denk dat ik nu wel klaar ben. Prachtige kast. Prachtig bandje. Niks meer aan doen

7 likes

Even een heads up: de nieuwe GA-B2100 Tough Solar / Bluetooth CasiOak modellen zijn nu te bestellen in de Casio webshop (behalve de groene):

Deze komt eraan:

7 likes

:sweat_smile:

11 likes

Lekker! Ik heb de gele al in order staan bij mijn lokale horloge winkeltje :smiley: Ik kijk er al best lang naar uit :sunglasses:

1 like

5 likes

8 likes

9 likes

10 likes

Nog niemand hier die 'm besteld heeft? Ik vind het een soort ultieme onder-de-radar optie.

Update : Het dw5600 bandje heeft een andere resin materiaal waardoor hij een iets meer glanzen gloed heeft. De 6900 kast is echt mat. Dus dat werd hem niet meer. Oude band erop en weeer lekker origineel rocken dan maar

1 like

zojuist besteld. Sneller dan verwacht.

ik vind de originele band ook beter passen bij dit horloge.

De dw5600 is strakker vind ik. :man_shrugging:t2: Maar deze is ook dikke prima

M’n trifecta, de nieuwste is de middelste, heel heel lang mee gewacht om deze binnen te halen en het iconische druipt er af, super content mee (thx Andy :slight_smile: ). Dit zijn de modellen: vlnr GW-S5600U-1JF, GW-M5610-1ER, GW-5000U-1ER.

En in volgorde van draagcomfort : GW-5000U-1ER, GW-M5610-1ER, GW-S5600U-1JF.

14 likes

GW6900. Mijn eerste G en nog regelmatig om de pols. Begon ooit als compleet mat maar de bezel glimt inmiddels behoorlijk, samen met de nodige krassen en deukjes. Inmiddels wel aan het einde van de 2e strap. Nooit de batterij vervangen en Atomic. Essentieel.

2 likes

Vakantie geboekt naar Frankrijk. Lekker met de kids op de camping. Vroeger nam ik op vakantie altijd mijn GBA mee, dus see through is karakteristiek voor vakantie :wink: Plaatje voor de sfeer

Nu zat ik al een tijdje te kijken naar de ga 2100 serie en vond ik die nieuwe met solar gaaf. Toch trok de skeleton mijn aandacht en wordt dit mijn vakantie horloge. Zit goed, lekker licht en het ziet er grappig uit!
Plaatjes van ablogtowatch

Deze zo al lekker op het strand uitproberen!

10 likes

Gaaf! Heb je er foto’s van? En ja solar he🤷🏻‍♂️ Ik heb de batterij van mij gister vervangen zodat ik gewoon lekker fris kan beginnen. Komende 10 jaar wel zoet mee :)!

Lekker (door)shinen in de zon!

11 likes

Heb hem ook.
Het is mijn “no worries” G -Shock.
Als ik geen zin heb om 1 van mijn metal squares te dragen.
Gekocht voor 40€, met wat patina.
Doet me niks, ik weet dat ik voor een prikje een nieuwe band en bezel heb.
Ze schijnen erg goed te dragen op een combi bracelet V1.

Mooi hoe je de zonnepaneeeltjes ziet onder een bepaalde hoek.

1 like