Foto’s ? en dit is wel 1 van de mooiere G shocks. ben zelf ook gek op de squares. maar dan niet teveel poes pas. gewoon lekker neutraal. Maar zag deze voorbij komen. Atomic en Solar, ziet er ruig uit, iconisch, formaat is perfect. 1 en 1 is 2
Goed gebruikte GW-6900, zit al behoorlijk wat glans op.
Maar functioneert nog prima, zoals het hoort voor een Casio…
Ondertussen nog een klassieker in nieuwstaat gescoord.
Best wel een fraaie G-Shock, met mooie details.
De GW-9200 Riseman.
Tough Solar, Multiband 6, Twin Sensor.
Zit heel comfortabel en is niet te groot.
Goed te vergelijken qua maat met een GW-6900, maar mooier aansluitend op de pols.
Hahaha gaaf hoor! Ach alleen maar mooi als een horloge goed is gedragen
Ben daarstraks trouwens op een “grot van Aladdin” gestoten qua vintage Casio horloges.
Een juwelier in een aangrenzende stad heeft nog honderden vintage Casio horloges.
Ik wist niet wat ik zag.
Foto van de vitrine:
Een vintage G-Shock, twin sensor, met gouden knoppen en gesp…
Verder nog zeldzame modellen met camera, GPS, databank, voice recorder, fishing gear, kompas, noem maar op.
Wist eigenlijk niet waar eerst kijken.
Als er iemand een specifieke vintage Casio zoekt, laat me dan iets weten en ik ga er nog eens langs.
Er staat wel wat op de verlanglijst, maar die verwacht ik niet zo snel dat die ergens opduikt.
De MR-G 1100-2 titanium frogman.
Eigenlijk hoop ik op een heruitgave daarvan met de module van de GWF-D1000 erin (desnoods met een paar aanpassingen voor het formaat).
Dat zou tot ongeveer 1200/1500 euro wel een heel mooi ding worden als daar de moderne variant van op de markt komt.
Nieuwe CasioOak ‘BlueSolar’ is binnen
Zo even Bluetooth uitproberen en dan in de zon om verder op te laden…
Nice Jij had hem online besteld toch? Ik wacht even op het belletje van de horlogewinkel hier om de hoek voor de gele variant
Klopt, online bij Casio besteld ja.
[rant]
Over de Bluetooth: de CASIO WATCHES app is echt een horreur: je moet je verplicht (! ) registreren en een ‘Casio ID’ aanmaken op een half Japanse website anders kun je de Bluetooth link niet activeren. Matig werk Casio! Nadat het gelukt is meteen het horloge ‘geunpaired’ en de app van de telefoon gewist. Ik zet 'm over een half jaar of zo wel weer gelijk.
[/rant]
Dat jullie het vast weten
Inderdaad, ik heb dit jaar al 2x een mudmaster onverrichter zake geretourneerd, niet aan de gang te krijgen, die Casio app en de bijbehorende blauwe zak paring…wat een drama is me dat.
Ik snap niet wat het probleem is.
Heb al een GST-B200, een GW-B5600 en 4 GMW-B5000 exemplaren succesvol met de app verbonden.
De app doet wat hij moet, en je merkt er niks van…
Ook ik heb totaal geen problemen met de Bluetooth van de G-Shock.
Vind het wel een leuke gadget.
Gebruikt het niet veel maar het werkt bij mij althans prima!
Maar wat voegt het uiteindelijk toe, op de gmw5000, moet ik steeds naar de app om te zien hoever de batterij opgeladen is, voor mij is bluetooth niet interessant.
Heel mooi.
Ik heb zelf 1x GW-B5600 en 2 GMW-B5000 modellen en de Bluetooth werkte daarmee OK en zonder verplichte registratie maar die gebruiken een andere -oudere- Casio app: genaamd ‘G-SHOCK CONNECTED’
De nieuwe app heet ‘CASIO WATCHES’
Het feit dat ze niet 1 app hebben zegt genoeg.
Bij de GMW b5000 vond ik het vervelend dat het RCVD op uit stond omdat ik niet de hele tijd mij BT op de telefoon aan heb staan. Dat ding heeft MB6.
Op mijn verse GA-B2100-1AER doe ik de tijd wel een keer goed zetten als dat nodig is.
Ik snap de liefde voor de CasioOak wel. Wat een mooi ding.