G-Shock only II (Deel 1)

Bam bam

Nóóit weg moeten doen. Nu blijft ie.

12 likes

Blijft een lekkere beater!

1 like

De GWG 2000TLC en de GWG 2000

19 likes

Hier kun je wel een aantal mudruns mee voltooien :ok_hand:t2::muscle:t2:

1 like

Pas je op voor je deur posten? Die sla je er zo maar uit als je deze draagt :wink::+1:

1 like

Ik hou het op; zonder mud :joy:

Zo’n unit draagt echt mega comfortabel moet ik zeggen :ok_hand:

Blijft fijn!

19 likes

Is een topper :ok_hand:t2:

:+1::yum:

12 likes

Uit een bak gevist op een brocante :grimacing:

12 likes

Niet mee bezig zijn.
Die dingen blijven, ééns volgeladen, makkelijk op niveau.
Al moet ik wel toegeven dat het leuk is een indicator op je scherm te hebben, zoals op mijn GW-6900 en GW9200.

1 like

De afgelopen week continu om de pols.
Mijn eerste “Master of G”.
De tweede is onderweg…:grin:

17 likes

Vet ding!

Wat is de snelste online shop om de nieuwe gele ga2100 (bluetooth versie) in huis te hebben. De reguliere Casio winkel?

11 likes

Wat ik hier nou knap aan vind is de vorm van het glas (scherpe en zelfd interne hoeken) en dan nog steeds een 200m/20bar waterdichte horlogekast.
Ze weten dus echt wel wat ze doen bij Casio en voor de hogere segmenten bij andere merken is 3atm/30 meter meer een keuze dan een technishe beperking (met uitzondering de horloges in de sub-3mm dikte range, die snap ik nog).

2 likes

Dat denk ik wel. In ieder geval heb ik 'm daar besteld; binnen 2 dagen in huis. Van een Nederlandse webfirma hoorde ik dat Casio eerst zélf in Europa wil uitleveren, en pas in augustus aan de andere verkopers.

Vandaag een zgan Rangeman GW-9400 voor een acceptabele prijs weten te “scoren” dik/vet horloge, ligt in het verlengde van de diverse Mudmasters die ik heb (gehad).
Ik zeg er expliciet bij “acceptabele” prijs, want voor de “volle mep” zou ik 'm NIET kopen, veel te veel geld vind ik, maar goed meningen en smaken kunnen verschillen, zoals bekend.
Ben er hoe dan ook blij mee:

15 likes

Vind het een klassieker :+1:t2: Heb er zelf ook adapters op van Jays&Kay’s kun je ook banden wisselen…

Waarom zou je dan deze niet kopen voor de listprijs?

2 likes