G-Shock only II (Deel 1)

21 likes

Twee hele mooi zomerse beaters overgenomen van gewaardeerd forumlid @Roger_R. Geld gaat ook nog eens naar Oekraïne. Zo ben ik er extra blij mee.

10 likes

Goed gedaan Safety!!!

En lekkere kleurtjes voor de zomer ja!!

Veel plezier ermee.

1 like

Dank je wel. Dat gaat zeker lukken met de mooie klokjes

Goed want de Steptracker is maar zooi. Klopt niet met de realiteit en das jammer voor een horloge dat toch zo in de markt wordt gezet.
Op een dag van 10.000 stappen met de Huawei GT 1 en Huawei P Smart toont de GDB-800 maar liefst 5000 stappen meer!?

3 likes

Casio GA-800 tijdens het jaarlijks verlof…

3 likes

Gelukkig ben ik net als dat beest antilope :rofl:

11 likes

Heel mooi

1 like

Best wel grote klokjes… :sweat_smile:

2 likes

4 likes

Misschien me toekomstige werk horloge … twijfel twijfel :thinking::thinking::thinking:

2 likes

Zou je, in jouw geval, niet beter af zijn met iets van staal met saffier, bv iets Invicta,achtig of zo?
Kost ook geen drol, en zou normaal gesproken, toch iets langer dan een jaar mee moeten kunnen.
Edit, @Michel.s

Denk ik ook maar ja … ziet er zo geinig uit :rofl::rofl:

Dan ga je hem wel dragen, maarr, niet op je werk.

1 like

9 likes

Krijg deze niet uit het hoofd als zomervakantiehorloge. En de vraag die daarbij ook nog knaagt.
Als ik het zou gaan kopen: tikje behoudend in zwart of dan vol transparant de zomervakantie in.

• Zwart
  • Transparant

0 stemmers

4 likes

Gisteren beide “in het echie” gezien. |Ik zou voor de zwarte gaan, die andere is wel erg “plestiekerig”.

1 like

Zat te denken om vanmiddag even langs paar verkooppunten te gaan. Weet niet of ze al overal zijn uitgeleverd.