G-Shock only II (Deel 1)

@Stephannl transparant wordt wel een bietje gelig merk ik door alle zonnebrand

2 likes

Kijk dan ook nog even naar deze:

GA-2100BWP-2AER | G-SHOCK | Horloges | Producten | CASIO (casio-europe.com)

Zag er ook wel lekker fris uit.

1 like

Las ik ook bij andere modellen, zelfs zonder veel dragen. Op zich niet geheel onverwacht gezien de ervaringen met doorzichtige telefooncases. Denk da ik na de zomer dan een andere set case/band er op zou zetten.

3 “G-Shock pro partners” in Amstelveen. Zo’n label klinkt interessanter dan het in werkelijkheid is.

Laatste tijd vaak mijn 1e keuze :black_heart:

11 likes

:+1:

19 likes

Welk model heb je precies om je pols? Ik herken het rode streepje in de band niet. Ben ook niet echt een kenner en kan natuurlijk een niet OEM bandje zijn?

1 like

Die van @JJlind? Dat is de “TVA”

En een andere met een rood streepje op de band is de GW-S5600, maar dat is carbon op een kunststof kast (en hier is het die band op een GW-5000 met stalen kast):

8 likes

@CADirk aha, net even gekeken in je link. Ik snap dat ik het prachtstuk van @JJlind niet herkende. Dat komt uit een prijscategorie waar in normaal niet (durf te) kijk(en)… :sweat_smile:

1 like

Dan ligt deze qua prijsklasse nog een eindje verder weg (nieuwprijs is net iets minder dan het dubbele van die TVA).
En van dit model en de MR-G 2000 serie zijn er nog special editions die tot zo’n 7000 euro gaan in prijs.

(waarschijnlijk een repost, maar een van de beter gelukte niet te donkere fotos)

8 likes

De transparante en witte modellen krijgen na verloop van tijd een gelige schijn.

1 like

Bijzonder inderdaad. Blijkt toch maar weer dat je smaak niet kan kopen

De DW-6600:

8 likes

Echt wel…

4 likes

Incoming…

13 likes

Drukke actieve dag dus een Casioak:

6 likes

Stealth aan deze kant

7 likes

Incoming: niet één, maar twee :rofl:

image

14 likes

6 likes

Jij ook na teveel bier, allemaal niet erg.

1 like