G-Shock only II (Deel 1)

Cool!!!

2 likes

Mijn zwarte 2100 heeft niet van deze zomers kleuren, helaas :pensive:

1 like

Ik heb die zwarte OAK @Safety … hoort nog steeds bij mijn favorieten. Die doorzichtige zonder kleurtjes ga ik toch verkopen nu ik deze rainbow versie heb :rainbow:

1 like

Rainbow versie, daar zit hem het verschil dus :hugs:

1 like

Hier kun je ze vinden @Safety https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.GA-2100SR-1A/

1 like

Nice! Dank u .

1 like

11 likes

12 likes

Lekker met dit mooie weer mijn G-Shock om!

8 likes

:yum:

12 likes

Kan iemand mij misschien vertellen wat het grote verschil is tussen een MRG-B5000 en een GMW-B5000? (los van de prijs :wink: )

1 like

Dikke Beuker dit zeg!

1 like

Voornamelijk materiaal gebruik.
Harder titanium, een bezel van cobarium die uit 25 losse delen bestaat. Speciale coatings op de band van titaniumcarbide en DLC.
Saffierglas.
Modules zijn hetzelfde.

3 likes

Dank je wel @Vinniebase!

1 like

Gekocht via marktplaats, blijkt nepper, vertrouwen heeft een deukje op gelopen. Verkoper dacht dat het een echte was, had er geen verstand van was zijn verweer.
Wel weer een ervaring en een slecht verhaal rijker :woozy_face:

4 likes

Tja altijd weer dat MP er is onderhand geen mens te vertrouwen, helaas…

1 like

11 likes

Gaat er nog iemand z’n best doen een G-Shock NASA te bestellen? Want volgens mij is het USA only. Ik vind het nog altijd wel leuk. :rocket:

Prepared for Any Mission! New Limited-Edition GWM5610NASA4 G-SHOCK pays homage to the iconic orange suits worn by astronauts.

15 likes

Ik vind 170 dollar wel meevallen voor een limited edition eigenlijk. Geen idee hoe “limited” het eigenlijk is.
Het zou ook leuk zijn als ze voor europa een “ESA” variant op de markt zouden brengen.

2 likes

Triest inderdaad, vooral jammer voor de eerlijke verkopers