G-Shocks op Mp zijn echt een drama.
Zo ontzettend veel neppers zitten er tussen.
Jammer maar helaas.
G-Shocks op Mp zijn echt een drama.
Zo ontzettend veel neppers zitten er tussen.
Jammer maar helaas.
En zonder vergelijking materiaal ernaast is het op foto, voor mij althans, niet te zien in dit geval. En door…
Ik vind 'm wel wat. Ook solar en mb6. hebbeding
Ander bandje en bezel erop en een bull-bar opgezet. Helemaal anders nu.
Wel uren beziggeweest om de banden met de springars erop te krijgen. Paste niet goed volgend mij?
Mooi resultaat. De band erop zetten is altijd een hels karwei. Meestal zo hard drukken dat je denkt dat het kapot gaat. Ook met originele Casio banden.
Klopt idd, je moet weg heel goed de weg weten in de GA-100 wereld om te zien dat dit een nepper is. Prullenbak ?
Ritueel gesloopt, toen verbrand en de as uitgestrooid in de kliko
Deze is wel heel erg goedkoop
Vette combo
Alle 4 met metal keeper. Om die bij de King te monteren moet je 2 schroefjes losmaken. Die zitten met locktite vast. Doe niet zoals mij. Verwarm ze met een föhn. Ik heb eentje gestript. Gelukkig nog op Ali nog wat kunnen regelen.
Vinted staat helaas tegenwoordig ook vol met fakes. Ze doen er niks mee dus ik report ze niet meer. Als je onderstaande doos ziet bij een recent model is het al sowieso een fake hetzelfde met de papieren zak. Verder vraag ik altijd een foto van de tag en het boekje meestal staan daar niet de juiste nummers op.
Leuk. Maar geen G-shock.
Ik zit te kijken naar de rose gold of de blauwe… die al gezien?
Het is dat deze in het blauwe deel voor een leuke prijs voorbij kwam anders had ik er geeneens naar gekeken. Maar nu wel erg blij met deze nieuwe aanwinst.
Veel voor weinig!