G-Shock only II (Deel 1)

Iemand tips voor een kleinere G-shock (heb polsen van maar 16cm :sweat_smile: ) Als het kan, liefst met bluetooth of een ander geinige functie :laughing:

https://www.amazon.nl/gp/product/B07JJP5F48/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

klein, g-shock en bluetooth

tough solar ook!
200m wr

1 like

Top! Merciiii

Bedankttt :innocent:

Jaja, alvast ter voorbereiding :point_down:

2 likes

Ben ik nou heel erg in de war maar als DST op ON staat dan pakt hij toch ALTIJD sowieso de juiste tijd :thinking:

Als DST aan staat betekend dat dat je horloge in de zomertijd staat. Als we naar de winter gaan hoef je alleen maar de DST uit te zetten en dan staat het weer goed.

Er zijn er ook wel met een externe referentie die het zelf kunnen doen.

1 like

Ik ga het voor het eerst mee-maken zondag.

M’n G-shock is pas twee maanden oud.

7 likes

duidelijk, maar dan kan ik toch net zo snel de tijd een uur naar voren/achteren zetten…

Als je multiband hebt wel

anders moet je dst zelf aan of uit zetten

1 like

Zou ook kunnen natuurlijk, dst is in wezen niet heel veel anders natuurlijk. Het is theoretisch natuurlijk niet correct als je in de winter dst aan hebt staan, maar als dat je niet interesseert kun je gewoon de tijd aanpassen :man_shrugging:

Ja ze versturen naar NL mail m via: > cxd.indonesia@gmail.com

€25 per stuk

Verzenden was €35

Heb dus 3 tegelijk besteld alle kleuren 1.

12 likes

Bij multiband 5/6 heb je wel 3 opties om rekening mee te houden, DST setting mogelijkheden: altijd aan, altijd uit of automatisch. Bij automatisch hoef je je echt nergens druk om te maken.

Vroeger hadden we glow in the dark sterretjes voor in de kinderkamers. Overdag opgeladen met daglicht en savonds lekker naar de sterren hemel kijken. De kids waren er blij mee. :+1:

Zo dat zijn geen Ali prijzen en de belagelijke hoge verzendkosten voor een bubbeltjes envelop. Leuk voor de lume maar niet voor de portemonnee. :-1:

Misschien is hetzelfde resultaat te bereiken met een uv vilt stift van een paar euro.

Ondank het formaat draagt de gg- b100 verrassend comfortabel.

1 like

Nog steeds verliefd op goldie :blush:

10 likes

Nieuwe modellen, slagje kleiner.

Gr, HjR

4 likes