G-Shock only II (Deel 1)

Vanmiddag weer ingezet voor een karwei waar ze voor ontworpen is.

3 likes

Om de zo veel tijd is het niet Frans maar Japans wat de klok slaat. Sinds gisteren om de pols, maar voor de foto er weer even vanaf.

Dit is mijn eerste analoge G-shock. Toen ik ‘m uitpakte dacht ik nog even dat de wijzers slechts uitgelijnd stonden. Hebben alle analoge G-shocks die “update” om de 20 seconden?

6 likes

Mijn gravitymaster, mudmaster, MR-G en oceanus tikken de minutenwijzers per 10 seconden een stukje om. Voor zover ik begrijp is dat om batterijen te besparen en dat is dus bij modellen met een zonnecel. Dat er bij een uurwerk zonder zonnecel grotere stappen zijn (20 seconden) is niet zo heel gek dan.
Volgens mij hebben de nieuwe analoge frogman en de nieuwe hogere segment oceanus modellen een stap van 5 seconden in de minutenwijzer.

1 like

Vind ik juist prachtig om te zien. Kan ik minutenlang naar kijken.

Deze komt morgen binnen, gisteren gekocht met de 20% korting actie bij Bijenkorf.
Ben benieuwd :blush:

11 likes

MR-G heerlijk dragend horloge met een perfecte afwerking, limited editie Akazonae,

7 likes

7 likes

Mijn NA:

Met dank aan @L30N

Nu nog een wit met rode G-Shock en dan heb ik voor elk van mijn 3 katten een bijkleurende G-Shock :joy:

8 likes

Zag hem staan!!

Fotos als je m hebt graag :+1:t2::+1:t2:

1 like

5 likes

Zal ik zeker doen, hij komt vanmiddag :blush:

Gister binnen!!!

16 likes

Hebbie m al??

Nieuw binnen , de GBX100

11 likes

Teasertje… :smiley: