G-Shock only II (Deel 1)

Ik denk permanent zolang er licht op valt of met uv licht oplaad. Dus overdag opgeladen en in het donker geef je licht. :rofl:

Misschien toch eens proberen :thinking::joy:

Ben je nog geslaagd voor de Orient Kamasu?
Rood, zwart , blauw of groen?
https://www.bol.com/nl/p/glow-in-the-dark-textielstiften-glow-in-the-dark-sticks-textielstiften-voor-kinderen-textielverf-oranje-blauw-groen-roze-paint-markers-verfstiften-stiften-kinderen-creatief-speelgoed-meisjes/9300000024954921?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Dit weekend eens gaan passen. Blijkbaar is er een verdeler in mijn buurt :innocent:

Wauw wat is deze gaaf zeg!! :ok_hand:t2::smiley:
Wat is het ref.nr.?

Beetje zon er op

@gw-s5600

11 likes

vrij exclusief, mooiste 5600( GW-S5600-1JF) volgens mij.

Wauw die is echt gaaf :muscle:t2:

Dat is de MTG-B2000SKZ-1A(ER) :wink:

1 like

Tja… na jaren achter ( voor mijn doen ) mooie middenklasse horloge’s aan te hebben gezeten , heb ik nu al maanden rust met één ( 1 ! ) doodsimpele G-shock.:roll_eyes::hugs:

Eigenlijk heb ik niks anders nodig. :blush:
Gewoon perfect. Echt géén gesodemieter meer.:ok_hand:t2::sunglasses:

Écht niet : :pleading_face::roll_eyes::woozy_face::grimacing:

:grimacing:

15 likes

Ah thanks, nu herkening ik deze :slight_smile: die variant met rode bezel is hier al eens langsgekomen geloof ik.
Die van jou ziet er een stuk meer stealth uit :grin:

Pas op, het is net onkruid, voor je het weet ligt er een stapel andere G-Shocks bij.

3 likes

Hahaha .:grinning:

Ja.:slight_smile:… één ding scheelt… ik hou nog steeds van redelijk ingetogen.

Dat schrapt er in deze al een zooitje.:innocent:

Inderdaad :grin: heb er ook 2 in korte tijd gekocht, misschien is er ook een G-shock virus :thinking:

10 likes

die is niet van mij, fotos van de net…maar ik ben toch aan het zoeken :heart_eyes:

1 like

G-Shock DW-5000C ‘opvolger’ is altijd goed! En je bent al lekker bezig, ik zie er al drie … :wink:

Tijd voor een nieuw vitrinekastje!

:beers:

2 likes

Er is vast en zeker een G-Shock virus :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:. Vraag maar eens aan @dreski :joy:. Toegegeven, ik blijf ze ook leuk vinden. De wat kleinere types, voor G-Shock begrippen dan :wink:

3 likes

Mooi kassie!:heart_eyes:

Maar straks moet ie weer weg…:relieved:

Zien ze ‘alleen’ nog maar dát kassie , als ze kassie aan ‘t kijken zijn.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee. Ik heb geen kassie nodig hoor…
Ik ben al een beetje aan het afbouwen he?:face_with_raised_eyebrow:

1 like

@dreski ja.:blush:

Die had er een heleboel.:+1:t2:

Maar zover komt het bij mij niet.:nerd_face:

Omdat ik de meeste ‘ geel & rood met hazelnoot ‘-dingen dan weer niét mooi vind.

2 likes

:joy:

Neem er anders een leuke Squale bij, … prima setje zo! :sunglasses:

4 likes